Gå til innhold

3dmark-resultat, kva kan eg forvente?


Tandstad

Anbefalte innlegg

Lager denne tråden fordi eg vil sjå kva som kan vere vanleg å forvente av bærbaren min. Det virkar som eit eller anna er riv ruskande gale med den, og den klarer feks. ikkje å køyre cs:s eller nfs:c i 800*600(med alle innstillinger på lavaste) utan å hakke som fy. Så eg set pris på om folket her inne kunne anslått kva ei slik maskin burde få i 3dmark. Regner med eg kjem til å køyre 3dmark 2003, sidan dei to nyaste versjonane sikkert blir for krevande.

 

Maskina er:

Tundra 1559R med:

2.0 ghz pentium M prosessor

2 gigabyte ddr-minne

Geforce 6600 mxm-skjermkort

60 gig sata-disk

 

Dette er vel stort sett alt som trengs for å gjere seg eit inntrykk av korleis denne maskina skal yte. Og for dei som trur det, så har eg formatert den etter eg begynte å få problem. Ytelsen var tilnerma den samme på clean harddisk som før.

 

Så, kva kan eg forvente av score frå 3dmark 2003? Og burde eg køyre også 2005/2006 versjonen berre for å sjå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg sitt og ser med forundring på prosessane som gjeng på maskina mi. Spesielt winamp er det eit eller anna kluss med....Og det var winamp som gjorde at eg måtte formatere sist gang, pga. den brukte så mykje resurssar. Køyrer btw original windows xp med sp2, og winamp er lasta ned direkte frå winamp sine eigne sider, og skal vel såleis vere ein stabil release.

 

Og også firefox brukar her utruleg mykje minne, sjølv om eg kun hadde oppe to websider, og ei nedlasting.

 

prosessar.JPG

Endret av Tandstad
Lenke til kommentar

4909 i 3DMark03 er helt som forventet på den maskina der. Firefox er en minnesluker, ikke til å komme unna det, men winamp'en din er drøy. Prøv å kjøre winamp uten winamp agent, denne kan sluke minne, og om du ikke har skrikende behov for å ha winamp 5 kan du bruke den langt mer resurssvennlige og nesten like funksjonsrike Winamp 2.95 som du finner på www.winampheaven.net

Lenke til kommentar
beklager, det var i 05 jeg scorte 8000

jeg laster ned 06 nå :D

7594892[/snapback]

 

Dette er jo bare tull da dette kortet ligger langt unna dine oppsatte data... 8000 poeng i 05 er rundt det GO7600 klarer og det er mye mye bedre.....

7598965[/snapback]

 

Geforce GO 7600 512mb klarer ca 8200 i 03. Ikke sjans i havet at go7600 klarer 8000 i 05... go7600 klarer mellom 3500 til 4000 ettersom hvor kraftig CPU og hvor mye RAM det er i testmaskinen.

Lenke til kommentar
Lager denne tråden fordi eg vil sjå kva som kan vere vanleg å forvente av bærbaren min. Det virkar som eit eller anna er riv ruskande gale med den, og den klarer feks. ikkje å køyre cs:s eller nfs:c i 800*600(med alle innstillinger på lavaste) utan å hakke som fy. Så eg set pris på om folket her inne kunne anslått kva ei slik maskin burde få i 3dmark. Regner med eg kjem til å køyre 3dmark 2003, sidan dei to nyaste versjonane sikkert blir for krevande.

 

Maskina er:

Tundra 1559R med:

2.0 ghz pentium M prosessor

2 gigabyte ddr-minne

Geforce 6600 mxm-skjermkort

60 gig sata-disk

 

Dette er vel stort sett alt som trengs for å gjere seg eit inntrykk av korleis denne maskina skal yte. Og for dei som trur det, så har eg formatert den etter eg begynte å få problem. Ytelsen var tilnerma den samme på clean harddisk som før.

 

Så, kva kan eg forvente av score frå 3dmark 2003? Og burde eg køyre også 2005/2006 versjonen berre for å sjå?

7592650[/snapback]

 

tja... med min maskin.. så scorer jeg rundt 12000 i 3dmark 03

og 5550 i 3dmark 05

 

da er alt overklokket , en pentium 4 socket 478 3,2 klokket til 3,85 ghz

1gig ocz klokket til 480 mhz

og et gainward 6800 gt klokket.. hmm 400 på gpu og minne til 1,12 ghz tror jeg det var...

 

nå er det nå en del forskjell på din hardware og min hardware... men en anbefaling er å disable alle ytelsekrevende options i nvidia alternativene. som antisoptrisk og antialising osv ....

 

men skulle nå være nok maskin til og spille cs greit nok da... har faktisk en maskin her med celeron cpu på 2.8 ghz som klarer css flytende i 800x600 med en gig minne og 6600 gt kort. problemet med den er vel faktisk at cpu ikke greier og levere nok i forhold til skjermkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...