Nordmoen Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Hei. Jeg har fått SCDA til jul og har spilt igjennom det på faren min sin pc. Men nå må jeg avinstalere det (sier han) og jeg vil gjærne overføre det jeg har gjort fra den bærbare til en stasjoner. Har en 1gb flashminne brikke som jeg kan overføre filer på. Jeg har lett litt selv, og funnet fram til en mappe som heter "save" men den inneholder 0kb og er tom inni. Er det en annen mappe som jeg har oversett? Eg har endra emnetittelen litt så det kjem tydelegare fram kva tråden handlar om. Ein speltittel aleine gir ikkje nok informasjon.-ttt
Hr. Jenssen Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 (endret) Tja, noen spill putter sine savegames i undermapper i "Mine Dokumenter"-mappa. Sjekk der. EDIT: Fra readme-fila: Q: Where are my profiles and saved games stored? A: To support Windows Limited User Access, the profiles and saved games are stored outside of the installation directory. If you want to copy them to another computer or back them up, you will find them in the "Documents and Settings\All Users\Application Data\Ubisoft\Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent\profiles" directory. The Application Data folder is a hidden folder by default. To unhide it, open a windows explorer window, select Tools -> Folder Options. Select the view tab and in the advanced settings area, in the Hidden files and folders node, select the "Show hidden files and folders". To copy a profile, copy the whole folder of the correct name. If you have not managed a profile in the Manage Profile menu in-game, there will be a default profile. Endret 26. desember 2006 av Hr. Jenssen
Nordmoen Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Skrevet 26. desember 2006 Tja, noen spill putter sine savegames i undermapper i "Mine Dokumenter"-mappa. Sjekk der. EDIT: Fra readme-fila: Q: Where are my profiles and saved games stored? A: To support Windows Limited User Access, the profiles and saved games are stored outside of the installation directory. If you want to copy them to another computer or back them up, you will find them in the "Documents and Settings\All Users\Application Data\Ubisoft\Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent\profiles" directory. The Application Data folder is a hidden folder by default. To unhide it, open a windows explorer window, select Tools -> Folder Options. Select the view tab and in the advanced settings area, in the Hidden files and folders node, select the "Show hidden files and folders". To copy a profile, copy the whole folder of the correct name. If you have not managed a profile in the Manage Profile menu in-game, there will be a default profile. 7582456[/snapback] takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå