Gå til innhold

Beste mobilen på markedet idag?


Anbefalte innlegg

Det er på tide med en ny mobil. Mobiler jeg har sett på er: SE W850i, Nokia N73, N80, N93. Mobilen jeg er på jakt etter skal:

-ha 3G

-Mulighet for å utbygge eksternt minnekort

-Et bra kamera

-Rask programvare

-Bluetooth

-Java støtte

-God skjerm

 

Størrelse er ikke så altfor farlig, er fra før vant med litt klumpete mobiler. Noen som har et forslag? Prisen er ikke så veldig farlig, jeg vil heller bruke noen tusenlapper på en god mobil enn på en mobil som holder knapt 1år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke noe poeng med W850i, dyrere, og egentlig ikke noe bedre enn K800i..

For ikke å snakke om at bra kamera.. Der mener nå jeg at W850i ikke har det jeg vil kalle noe bra kamera..

 

Men Nokia har fordel av Edge og 3G..

 

N93 er jo i teorien "best" av de du har nevnt..

Dermed også dyrest..

Men har du rå, så har jo den det meste..

Spørsmålet er om det er noe godt kjøp for deg, om du har behov for alt den har,

eller om en K800i for eksempel kanskje gjør susen..

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Hmm, jeg er nok av den typen som må ha det ingen andre har :p så tror jeg har bestemt meg for N93. Den er kanskje litt i største laget, men den har alt av det nyeste ombord.

7585775[/snapback]

 

Godt tenkt, det samme tenkte jeg. Men N93 ble i største laget gitt. I tillegg hang den en del, det kunne ofte gå over 10 sekunder før den responderte på enkelte tastetrykk.

Vent på N95, det er bare noen få måneder igjen nå! :dribble:

Lenke til kommentar

skal kjøpe meg Nokia n93 i dag, og den er heftig ser det ut som. Men er den bedre en Sony ericsson K800, for jeg har den mobilen og vis n93 ikke er bedre så er det ikke vits å kjøpe den?

Edit : hvordan blir bildene i mørket på N93? Helt Ok? Eller? OG er det tv kvalitet på Videokameraet?

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5dhrKosa

Jeg hadde k800i og har nå N73. Ut fra dine kriterier er nok k800i best per dags dato. Den har ganske grei størrelse, er rask, tar bra bilder og er enkel å bruke.

 

Lykke til med valget.

Lenke til kommentar
Hmm, jeg er nok av den typen som må ha det ingen andre har :p så tror jeg har bestemt meg for N93. Den er kanskje litt i største laget, men den har alt av det nyeste ombord.

7585775[/snapback]

 

Godt tenkt, det samme tenkte jeg. Men N93 ble i største laget gitt. I tillegg hang den en del, det kunne ofte gå over 10 sekunder før den responderte på enkelte tastetrykk.

Vent på N95, det er bare noen få måneder igjen nå! :dribble:

7586071[/snapback]

Når kommer N95? 5MP kamera og mange andre supre funksjoner er jo fristende, men hvor mye bedre er den enn N93? Etter det jeg har lest er jo det kun et bedre kamera og en bedre skjerm som er forskjellen, og selvfølgelig størrelsen. Eller?

Lenke til kommentar

Det er vel de tingene du nevner som er hovedforskjellene, men du kommer definitivt til å merke forskjell mellom 180 gram og 120 + at n93 er 50% større i omfang,

 

I tillegg har du GPS-funksjonen.

 

Jeg ser at det skrives at N95 allerede er i salg i Malaysia, men har ikke sett noen bekreftelse.

 

Søk litt på youtube.com og se på demonstrasjoner av n95, da klarer du sikkert å smøre deg med litt tålmodighet.

Tipper den kommer i løpet av et par måneder, men det eneste Nokia har antydet er 1. kvartal. :)

 

Her er den generelle sammenligningen mellom de 2:

 

https://prisguiden.no/vis_side_ved_si...ids%5B%5D=44616

Endret av JackBauer2
Lenke til kommentar
vil nok anbefale deg å vente til N95 den kommer til norge til april/mai 2007

hvis du vil ikke vente så kjøpe N80 IE

den har alt du ønsker i en telefon pluss:

 

støtte for WLAN og du kan bruke den som IP-telefon også..

7593359[/snapback]

Vet ikke helt om jeg kan vente til april/mai med å kjøpe mobil. Har en 6630 akkurat for øyblikket, det aller meste er skadet/ødelagt med den, så jeg ser helst at jeg kjøper mobilen i januar, og da er vel enda ikke N95 kommet. Kanskje jeg velger N80 istedenfor N93, må nesten teste begge hos en forhandler før jeg bestemmer meg...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...