Gå til innhold

Rush? Hvem er det?


Hakoon

Anbefalte innlegg

Jeg er stor fan av bandet Rush, men av en eller annen grunn har jeg en følelse at det er få av oss her i mitt kjære fedreland. Har litt lyst til å finne ut om det faktisk finnes Rushfans i Norge. Si ifra folkens. :thumbup:

 

Dere som aldri har hørt noe av bandet kan laste ned "A passage to Bangkok" og gjerne dele sine tanker etterpå....

Endret av Hakoon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
av det jeg har hørt er de geniale! neil peart er kanskje eneste i bandet det er verdt å merke seg sånn teknisk... men sammen er de veldig bra ;)

7579551[/snapback]

Psh. Geddy er en av tidenes beste rocke-bassister. Lifeson er ikke så ille han heller.

 

http://www.youtube.com/watch?v=MtWxyRi8mwY

7579694[/snapback]

 

jeg kan selv en god del rush sanger på både gitar og bass. de er ikke de letteste, men det finnes musikk som er langt mer krevende og spille. defro synes jeg peart er den beste i bandet for jeg omtrent ikke har peiling på trommer:P

 

Men ja, alle er veldig flinke. og til sammen blir de nesten uslåelige ;)

Lenke til kommentar
Hmmmm, de må jeg skjekke ut altså! Har hørt en del bra om de, men har aldri blitt servert noe.

7579912[/snapback]

 

Kan laste ned 2112 Overture/The Temples of Syrinx 20 min med magi. Hvis du ikke vil ha noe så langt kan du skaffe deg A passage to Bangkok. Begge er flotte sanger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Rush er utvilsomt et av mine absolutte favorittband. Det beste albumene er Hemispheres, A Farewell To Kings og 2112, henholdsvis fra 1978, 1977 og 1976. Neil Peart er nok den trommisen som har imponert meg mest av alle trommiser jeg har sett. Bandet har også en fantastisk gitarist (Alex Lifeson), samt en genial bassist og vokalist (Geddy Lee), som har et utrolig gjenkjennbart særpreg på stemmen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Rush er utvilsomt et av mine absolutte favorittband. Det beste albumene er Hemispheres, A Farewell To Kings og 2112, henholdsvis fra 1978, 1977 og 1976. Neil Peart er nok den trommisen som har imponert meg mest av alle trommiser jeg har sett.  Bandet har også en fantastisk gitarist (Alex Lifeson), samt en genial bassist og vokalist (Geddy Lee), som har et utrolig gjenkjennbart særpreg på stemmen.

7580002[/snapback]

:thumbup:

Lenke til kommentar
Rush er utvilsomt et av mine absolutte favorittband. Det beste albumene er Hemispheres, A Farewell To Kings og 2112, henholdsvis fra 1978, 1977 og 1976. Neil Peart er nok den trommisen som har imponert meg mest av alle trommiser jeg har sett.  Bandet har også en fantastisk gitarist (Alex Lifeson), samt en genial bassist og vokalist (Geddy Lee), som har et utrolig gjenkjennbart særpreg på stemmen.

7580002[/snapback]

 

Der skal jeg si meg veldig enig. Geddy Lee er genial! hvis det først skal være vokal i sanger så kan det være skikkelig ;) hehe... Det er få band som faktisk har en vokalist som passer synes jeg. Lee passer faktisk etter min smak i Rush.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...