Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas - Generell diskusjon.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har et problem med R6, etter 10-15 min gaming så bare kutter spillet ut og går til desktop. er det noen her som har vært borti det før, å som vet hva som må gjøres?

 

fant ikke noe annet sted å poste det, å siden det her er bare for R6 vegas så tenkte jeg det passet her. :yes:

 

mvh,

Tommern7 :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Har et problem med R6, etter 10-15 min gaming så bare kutter spillet ut og går til desktop. er det noen her som har vært borti det før, å som vet hva som må gjøres?

 

fant ikke noe annet sted å poste det, å siden det her er bare for R6 vegas så tenkte jeg det passet her. :yes:

 

mvh,

Tommern7 :thumbup:

7606102[/snapback]

 

Har du nyeste patch? Er det en ulovlig piratkopi? :ph34r:

Lenke til kommentar
Hei.

 

Har et problem med R6, etter 10-15 min gaming så bare kutter spillet ut og går til desktop. er det noen her som har vært borti det før, å som vet hva som må gjøres?

 

fant ikke noe annet sted å poste det, å siden det her er bare for R6 vegas så tenkte jeg det passet her. :yes:

 

mvh,

Tommern7 :thumbup:

7606102[/snapback]

 

Har du nyeste patch? Er det en ulovlig piratkopi? :ph34r:

7606504[/snapback]

 

Har lastet ned de nyeste patchene. Og det er ikke en pirat kopi. kjøpte spillet i går.

Lenke til kommentar

Jeg spilte dette spillet først på PC, da brukte jeg stort sett skjold og USP, eller noe med kraftig kikkertsikte.

 

Så spilte jeg på xbox hos en kompis: Dukke funksjonen er sterkt undervurdert. På xbox krøyp vi fra dekning til dekning og brukte en kombinsasjon av "spray-n-pray" og titte rundt hjørnet og skyte. Veldig moro og veldig effektivt. Har investert i xbox for å spille dette og SCDA.

 

Vegas har lite med gamle R6 å gjøre, men det gjør meg ingenting, moro er det.

Lenke til kommentar

Syns det var et veldig bra spill. Rundet det i går på vanlig vanskelighetsgrad. Tar en liten pause før jeg tar en ny runde på realistisk. Litt kort syns jeg, men greit nok.

 

Veldig artig å spille dette i COOP på LAN sammen med 2-4 stk med mikrofoner (bruker Skype) :) !

 

Hva angår diskusjonene om "hva i h. har vegas mes R6-serien å gjøre" så må de snart innse at Rainbow-serien er for alltid forandret og vil nok ikke komme tilbake igjen til timesvis med planlegging og kompliserte strategier. Til det tjener utviklerne, Ubisoft og Tom Clancey selv for mye penger til :). Hvorfor bruke millioner av dollar på å gi hardcore-fansen (en liten brøkdel) det de vil ha (og skremme vekk "vanlige" gamere) når man kan lage spill som "alle" kan ha glede av (og selge millioner av kopier). Thats life, im affraid.

 

Uansett, hadde veldig liten tro på R6-serien etter å ha spilt R6: Lockdown for noen måneder siden (gruuufulllt makkverk!), men med Vegas er de på rett spor igjen.

 

Terningkast 5 av meg :)

Lenke til kommentar
Syns det var et veldig bra spill. Rundet det i går på vanlig vanskelighetsgrad. Tar en liten pause før jeg tar en ny runde på realistisk. Litt kort syns jeg, men greit nok.

 

Veldig artig å spille dette i COOP på LAN sammen med 2-4 stk med mikrofoner (bruker Skype) :) !

 

Hva angår diskusjonene om "hva i h. har vegas mes R6-serien å gjøre" så må de snart innse at Rainbow-serien er for alltid forandret og vil nok ikke komme tilbake igjen til timesvis med planlegging og kompliserte strategier. Til det tjener utviklerne, Ubisoft og Tom Clancey selv for mye penger til :). Hvorfor bruke millioner av dollar på å gi hardcore-fansen (en liten brøkdel) det de vil ha (og skremme vekk "vanlige" gamere) når man kan lage spill som "alle" kan ha glede av (og selge millioner av kopier). Thats life, im affraid.

 

Uansett, hadde veldig liten tro på R6-serien etter å ha spilt R6: Lockdown for noen måneder siden (gruuufulllt makkverk!), men med Vegas er de på rett spor igjen.

 

Terningkast 5 av meg :)

7612888[/snapback]

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Syns det var et veldig bra spill. Rundet det i går på vanlig vanskelighetsgrad. Tar en liten pause før jeg tar en ny runde på realistisk. Litt kort syns jeg, men greit nok.

 

Veldig artig å spille dette i COOP på LAN sammen med 2-4 stk med mikrofoner (bruker Skype) :) !

 

Hva angår diskusjonene om "hva i h. har vegas mes R6-serien å gjøre" så må de snart innse at Rainbow-serien er for alltid forandret og vil nok ikke komme tilbake igjen til timesvis med planlegging og kompliserte strategier. Til det tjener utviklerne, Ubisoft og Tom Clancey selv for mye penger til :). Hvorfor bruke millioner av dollar på å gi hardcore-fansen (en liten brøkdel) det de vil ha (og skremme vekk "vanlige" gamere) når man kan lage spill som "alle" kan ha glede av (og selge millioner av kopier). Thats life, im affraid.

 

Uansett, hadde veldig liten tro på R6-serien etter å ha spilt R6: Lockdown for noen måneder siden (gruuufulllt makkverk!), men med Vegas er de på rett spor igjen.

 

Terningkast 5 av meg :)

7612888[/snapback]

 

Helt enig med deg!

 

En ting jeg lurer på med dette spillet...

 

Er det slik som det er på Raven Shield slik at du kan hoppe mellom teammates??

7614602[/snapback]

 

Nope, er nok ikke det!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har veldig mange problemer med spillet når jeg skal spille online; Hvis jeg lage en "match" selv med punkbuster enabled (hva er forøvrig punkbuster? :blush: ) blir det masse tull...kommer opp med en haug av feilmeldinger om at jeg har gammel punkb. ver. osv. osv....til slutt blir jeg kastet ut. Ellers opplever jeg til stadig at jeg ikke kan reloade, åpne dører, kaste granater o.l. Hva kan dette komme av?

 

Finns det andre plasser man kan spille dette over nettet eller er Ubisoft den eneste plassen?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg hadde selv en del problemer med dette spillet i starten. Om ikke annet, prøv å reinstaller. Hvor mye krever egentlig dette spillet? Jeg har en temmelig ny data, men jeg tror det er prosessoren som gjør at jeg ikke kan kjøre det på maks (har C2D E6600).

 

En annen ting, kan noen si meg hva som er trikset i Terrorist Hunt? På mange av brettene starter du med en vei foran deg og en vei bak, og du ender opp med å bli omringet fra begge kanter. Utrolig ubehagelig også er det ingen team mates å beordre rundt heller. Kjører på med maks terrorister da.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...