Buggene Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Hei. Jeg har nettopp formatert pcen og instalert vista. Når jeg skal oppdatere wow begynner den og laste ned men etter den har kom ca 1-3% slutter den og sier..at jeg er bakom enn brannmur..og etter enda en liten stund tracker not responding. Hva kan jeg gjøre med dette? har slått av brannmuren men det kommer opp fordetom. så må jeg restarte dataen for å få internett igjen etterpå. for da forscinner inernettet på hele dataen ikke bra blizzard update. så når jeg har restartet og gått innpå for å begynne oppdateringen på ny begynner den på 3% og slutter på 5-6% så det går framover. men gidder ikke stresse så mye, de må da være en enklere måte. Takker for svar
Sodd Ball Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Utrolig mange som har det problemet, så jeg anbefaler du kikker litt i tråden her etter noen andre kilder for å laste ned den. Eller skulle dette kanskje vært i WoW delen av forumet.
Nutjob Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 jeg fikk også opp at pcn min var bak en brannmur, men jeg fikk oppdatere/lasta ned fordiom..tror du må slå av brannmuren i routeren din, ekke hjelp å skru av bare i windows..det har jeg prøvd :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå