Gå til innhold

Nintendo Wii fakta og diskusjon

SWRT91

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette er et forum til Nintendo Wii som man kan snakke og spørre om alt mulig når det gjelder Nintendos nye, beste kosoll.

Endret av SWRT91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er iallefall èn ting jeg lurer på:

MÅ man bruke wii-remoten til å spille alle spillene med, eller kan man bruke classic-kontrolleren (eller GameCube-kontrolleren) i stedet?

Kan godt tenke meg at det blir kjedelig å drive og vifte med den wii-remoten hele tiden når man vil slappe av i sofaen med et spill.

Skrevet

MÅ man bruke wii-remoten til å spille alle spillene med, eller kan man bruke classic-kontrolleren (eller GameCube-kontrolleren) i stedet?

Kan godt tenke meg at det blir kjedelig å drive og vifte med den wii-remoten hele tiden når man vil slappe av i sofaen med et spill.

7576727[/snapback]

Du må nok bruke wiimoten, men det er minimalt med bevegelse som skal til for å spille. De overdriver det krafitig i reklamene for å si det slik.

Skrevet

7576727[/snapback]

Du skal ta det med knusende ro (bokstavelig talt). Styringen på Wii er så sensitiv at det ikke er nødvendig å dælje løs med kontrolleren om du ikke vil. Jeg har slappet av og spilt TP i hele dag.

Skrevet

7576727[/snapback]

Er ikke kjedelig i hele tatt, det får deg bare til å leve deg mer inn i spillene :)

Skrevet

Man kan til og med sitte helt vanelig i en sova og spille som vanelig, bare at du beveger hånden din litt fram og tilbake og at du er mer med i spillet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...