Gå til innhold

Hvilke supportere mener DU er medgangsupportere?


ZenCo

Anbefalte innlegg

Jeg mener at Manchester United har en god del medgangsupportere, da de har hatt en del medgang i det siste. Etter min mening er medgangssupporter å holde med et lag som vinner, og vil tørre å påstå at mange valgte United etter et seriegull....

8093053[/snapback]

Medgang i det siste? Du mener den enorme gjelden og ligacup triumfen? Tror du har misforstått utrykket medgangsupporter, de som sitter igjen i United leiren nå er nok supportere. Å alle lag har sine på/av supportere som dukker opp når laget vinner. Det er jo Chelsea et fantastisk bevis på, før 2003 kjente jeg vel kun en Chelsea supporter.

Det som forundrer meg, er at mange United-supportere bruker så uendelig med energi på å slenge dritt om alle andre lag, fremfor å konsentrere seg om sitt eget lag. Selv når de leder bruker de mer tid på drittslenging enn å glede seg over sitt eget lag.

Å dette er støttet opp med fakta? At Unitedsupportere blir blir lagt merke til på godt og vondt er vel kun fordi det er så mange av oss. Vi er ikke noe verre enn andre, selv om enkeltindivider har en tendens til og trolle. Å så er vi selv skånet for skandaler i år så vi må vel ha det litt gøy med andre sine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Medgang i det siste? Du mener den enorme gjelden og ligacup triumfen? Tror du har misforstått utrykket medgangsupporter, de som sitter igjen i United leiren nå er nok supportere. Å alle lag har sine på/av supportere som dukker opp når laget vinner. Det er jo Chelsea et fantastisk bevis på, før 2003 kjente jeg vel kun en Chelsea supporter.

 

......

 

 

Å dette er støttet opp med fakta? At Unitedsupportere blir blir lagt merke til på godt og vondt er vel kun fordi det er så mange av oss. Vi er ikke noe verre enn andre, selv om enkeltindivider har en tendens til og trolle. Å så er vi selv skånet for skandaler i år så vi må vel ha det litt gøy med andre sine.

8095499[/snapback]

Tar man de siste ti årene i betrakning, har Manchester United vunnet mest. Og har nok fremdeles mest medganssupportere. Jeg skrev at jeg ikke liker at "wannabesupporterne kommer til Chelsea, og er sikker på at du mener det samme om din klubb.

 

Unitedsupportere har en tendens til å være meget synlige i drittslengingen ja... Har holdt med Chelsea siden 1994, men kjenner jo til problemet. Følte meg voldsomt alene før abracadabra kom, og likte det bedre den gang... Medgangsupportere er noe crap, som ødelegger for de som virkelig bryr seg om en klubb.

Lenke til kommentar
Tar man de siste ti årene i betrakning, har Manchester United vunnet mest. Og har nok fremdeles mest medganssupportere. Jeg skrev at jeg ikke liker at "wannabesupporterne kommer til Chelsea, og er sikker på at du mener det samme om din klubb.

8097325[/snapback]

Min definisjon av medgangsupporter er nå at de faller bort så snart en klubb ikke opplever suksess. Å 3 år er en god stund for en klubb som ManUtd.

 

Jeg liker alle supportere, så lenge de ikke skjemmer ut klubben. Må gjerne være en gutt på 10år og den eneste han kan i Uniteds startoppstilling er Ronaldo. Om det er en jente på 15år som kun kan Ronaldo stiller forøvrig saken litt annerledes.

Lenke til kommentar

De man u "supporterene" eg har rundt meg bryr seg heller om å mobbe lag som taper enn å juble når man u vinner. Tror faktisk ikke jeg vet om en man u "supporter" som er fan av laget, men bare "heier" på de fordi da kan de kødde med resten. Det er jo synd for de som faktisk bryr seg om laget, men derfor har jeg ikke noe bra syn på man u supportere eller laget for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...