Gå til innhold

Hvilke supportere mener DU er medgangsupportere?


ZenCo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Allerede er definert...? Står det i ordboken, ok. Men jeg får vel ha min egen oppfatning av hva jeg mener er en medgangssupporter? Dere har deres, jeg har min, alle er fornøyde?

7595395[/snapback]

Når ingen bruker din definisjon på medgangssupporter, kan du da ihvertfall finne på et eget ord for din definisjon?

Lenke til kommentar
Allerede er definert...? Står det i ordboken, ok. Men jeg får vel ha min egen oppfatning av hva jeg mener er en medgangssupporter? Dere har deres, jeg har min, alle er fornøyde?

7595395[/snapback]

Når ingen bruker din definisjon på medgangssupporter, kan du da ihvertfall finne på et eget ord for din definisjon?

7595428[/snapback]

 

 

Meg og mine venner har alltid brukt den betegnelsen på dere, så hvorfor finne opp eget ord?

Kansje jeg ser på dere som ekte fans hvis dere opplever motgang engang i fremtiden :)

Lenke til kommentar
Allerede er definert...? Står det i ordboken, ok. Men jeg får vel ha min egen oppfatning av hva jeg mener er en medgangssupporter? Dere har deres, jeg har min, alle er fornøyde?

7595395[/snapback]

Når ingen bruker din definisjon på medgangssupporter, kan du da ihvertfall finne på et eget ord for din definisjon?

7595428[/snapback]

 

 

Meg og mine venner har alltid brukt den betegnelsen på dere, så hvorfor finne opp eget ord?

Kansje jeg ser på dere som ekte fans hvis dere opplever motgang engang i fremtiden :)

7595515[/snapback]

Dere har funnet opp et eget ord allerede, dere bare kaller det medgangssupporter, din definisjon er totalt feil.

 

Vi har opplevd motgang.. Ikke vunnet så mye de 3 siste årene har vi vel?

Lenke til kommentar
Har ikke sagt noe av dette. Jeg regner med at du sikta litt til meg siden du skrev det etter at jeg la inn et innlegg.

 

Les det.. De som i NYERE TID har starta å heie på Man U eller Chelsea, fordi de har markert seg mest i Premier League, det er de som er medgangsupportere. Men dere som er trofaste har ingenting med dette å gjøre. Så back off!

7595078[/snapback]

 

Sikta ikke til deg i det hele tatt. Måtte bare få det ut etter den chelsea tråden osv. Man Utd supportere som har blitt det i nyere tid er noe helt annet.

Lenke til kommentar

Okei. Her var det mye piss å svare for! Og bare så det er sagt, jeg er United supporter.... :love:

 

United-supportere, spesielt 80-90-generasjonen.

Forklaring følger senere.

7579988[/snapback]

Den forklaringa skulle jeg likt å høre du. Den skal f*** meg være god!

 

Folk som begynte å holde med Chelsea etter de fikk oljepenger.  :thumbup:

7587769[/snapback]

 

Chelsea har da ikke så mange medgangssupportere.. jeg har ikke merka til det.

 

Er de mer medgangssupportere enn de som begynte å heie på ManU etter de vant PL noen år på rad?

7588200[/snapback]

 

Man Utd er vel det beste eksemplet på medgangssupportere jeg vet om. Når jeg var liten heiet alle på Man Utd pga de vant hele tiden, idag er 90% av vennene mine som liker fotball Man Utd fans...

7588553[/snapback]

Hvordan i allverdens pikkpakk er vi medgangssupportere da? Hvis de fleste du kjenner som heia på United på 90-tallet fortsatt er United-supportere så er jo ikke de medgangssupportere. De er trofaste da! En medgangssupporter er en som bytter lag hele tiden etter hvilke som vinner osv. Eks, hvis en Chelsea-supporter (jeg sier ikke dere er medgangssupportere, bare brukte det som et eksempel) heia på Chelsea i fjor fordi de vant PL - men så plutselig fant på å heie på Barcelona fordi de vant Champions League. Det er medgangssupportere.

 

 

Det er en ting jeg lurer på ang. dere som mener Man Utd supportere er medgangsupportere.

 

Som de fleste vet, så er de fleste Man Utd supporterne er fra rundt 90 generasjonen. Og  da jeg oppdaget fotball ( i en alder av 4-5 år), var Man Utd overlegne i PL. Som de fleste gjorde og eller hadde gjort, digga jeg det laget. Og nei, da arsenal kom opp og var overlegen i noen få sesonger, skiftet ikke jeg favoritt lag. Jeg var og vil alltid være trofast til Man Utd. Så alle dere tullinger som mener de fleste Man Utd supporterne er medgangsupportere fordi vi er trofaste, da en liten titt over på Chelsea supporterne. Nei, jeg har absolutt ingenting imot dere utennom en ting. Som jeg ser, er det dere som "ypper" mest på Man Utd supporterne og er 100% sikre på at Man Utd er de garantert værste medgangsupporterne. Er merkelig det der at det plutselig er tredobblet med Chelsea fans nå, enn det var for 3 år siden. Enda merkeligere er det at alle sammen har vært fans fra Flo eller Zola tiden..

 

Men spørsmålet var vel, er jeg medgangsupporter fordi jeg har vært trofast til Man Utd i alle år? Hva faen skal jeg gjøre for at dere skal forstå, at de fleste Man Utd faktisk bare er trofaste?

7594420[/snapback]

Er du klar over at jeg elsker deg, DennisV?

 

 

Til KissaMcDuck:

Hvilke lag heier du egentlig på? Og hvor i all verden har du fått den definsisjonen av medgangssupportere fra? Den er jo totalt på trynet. Se hva alle de andre i denne tråden mener.

 

 

 

:whistle:

Endret av LezoO
Lenke til kommentar

Faktisk: Når jeg en gang i blant setter meg ned for å se en fotballkamp mellom for eksempel to championshiplag jeg ikke har den minste tilknytning til eller kunnskap om, sjekker jeg tabellen og holder med det lavest plasserte laget i 90 minutter. Er det definisjonen på en motgangssupporter? :roll:

 

Seriøst, hvordan klarer dere å hisse dere opp over å bli kalt medgangssupportere? Den eneste grunnen jeg ser til det må være at dere faktisk er det, og er fryktelig hårsåre når det gjelder å bli konfrontert med sannheten. Ekte supportere fnyser av sånt, det er ihvertfall min erfaring. Og jeg kjenner en del, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Ville du sitti stille og bli pissa på i trynet, uten å gjøre noe som helst? Tenkte meg det....  :)

7598500[/snapback]

 

Tja, hvis jeg ble personangrepet ("pissa på i trynet") av en kar på et forum ville jeg kanskje ledd litt inni meg og så gitt faen.

 

En ekte supporter stiller opp for laget sitt på borte- og hjemmekamper. Det er der de trenger det, ikke i en diskusjon på internett.

Lenke til kommentar

Okei. Du er kul og tøff å sånn. I den tråden her diskuteres det hvilke supportere som DU mener er medgangsupportere. Ikke om man er en ekte supporter eller ikke. Du har rett i det du skriver at en ekte supporter kommer på kampene osv.

 

Ja laget trenger at supporterne kommer på kamper, og det håper jeg de fleste her gjør. Iværtfall norske lag. Jeg prøver å støtte Man Utd så godt jeg kan, men er ikke så lett for en 16 åring å greie å se mer enn en eller to kamper i året på Old Trafford vettø.

 

Og vis du er en "ekte" supporter slik du definerer det, så hva gjør du her da?

Lenke til kommentar
Ville du sitti stille og bli pissa på i trynet, uten å gjøre noe som helst? Tenkte meg det....  :)

7598500[/snapback]

 

Tja, hvis jeg ble personangrepet ("pissa på i trynet") av en kar på et forum ville jeg kanskje ledd litt inni meg og så gitt faen.

 

7599159[/snapback]

 

Okei, hvis du kaller det personangrep så beklager jeg. Men så hårsår går det ikke an å være. Uansett. Nok om det. Dette er helt OT. Er det noe mere så ta det på PM.

Lenke til kommentar
Okei. Du er kul og tøff å sånn. I den tråden her diskuteres det hvilke supportere som DU mener er medgangsupportere. Ikke om man er en ekte supporter eller ikke. Du har rett i det du skriver at en ekte supporter kommer på kampene osv.

 

Ja laget trenger at supporterne kommer på kamper, og det håper jeg de fleste her gjør. Iværtfall norske lag. Jeg prøver å støtte Man Utd så godt jeg kan, men er ikke så lett for en 16 åring å greie å se mer enn en eller to kamper i året på Old Trafford vettø.

 

Og vis du er en "ekte" supporter slik du definerer det, så hva gjør du her da?

7599207[/snapback]

 

Hehe.

 

For å definere begrepet medgangssupporter må man vel vite hva en supporter er? Engelskmenn jeg har snakket med protesterte vilt da jeg en gang for en stund siden prøvde å si at jeg var Newcastle-supporter. En supporter er en som går på alle kampene, har på seg supporterutstyr og synger med. En som følger laget utenfra hadde de et helt annet begrep på.

 

Den siste setningen din skjønte jeg ærlig talt ikke. Hva er motstridende med å være her og samtidig gå på Brann-kamper? ;)

 

Lezoo: Nei, jeg mente ikke at du angrep meg hvis det var det du trodde. Jeg bare var overrasket over at noen faktisk bryr seg om at andre mennesker prøver å definere ditt forhold til det laget du holder med. Jeg syntes med andre ord du skulle gitt faen når du ble kalt medgangssupporter hvis du vet selv at du ikke er det... Skjønner? :)

Lenke til kommentar

Hehe.

 

For å definere begrepet medgangssupporter må man vel vite hva en supporter er? Engelskmenn jeg har snakket med protesterte vilt da jeg en gang for en stund siden prøvde å si at jeg var Newcastle-supporter. En supporter er en som går på alle kampene, har på seg supporterutstyr og synger med. En som følger laget utenfra hadde de et helt annet begrep på.

 

Den siste setningen din skjønte jeg ærlig talt ikke. Hva er motstridende med å være her og samtidig gå på Brann-kamper?  ;)

7599476[/snapback]

 

Akkurat, de er Engelskmenn vi er Nordmenn. _Deres_ definisjon på supportere er helt annen en vår. Skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre. Hold deg on-topic plix.

 

 

"Den siste setningen din skjønte jeg ærlig talt ikke. Hva er motstridende med å være her og samtidig gå på Brann-kamper?"

 

Er nettopp det jeg lurer på, siden du tidligere skrev dette i det forige innlegget ditt:

 

"En ekte supporter stiller opp for laget sitt på borte- og hjemmekamper. Det er der de trenger det, ikke i en diskusjon på internett."

Lenke til kommentar

"Akkurat, de er Engelskmenn vi er Nordmenn. _Deres_ definisjon på supportere er helt annen en vår. Skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre."

 

Selvfølgelig har dette noe med saken å gjøre. Hvordan kan folk bli enige om hva en medgangssupporter er når man ikke har samme oppfatning av hva som kjennetegner en supporter? Engelskmennenes definisjon på supportere er ikke annerledes enn min. Hvorfor skulle vår oppfatning være annerledes på det punktet? Hva er din definisjon på supporter?

 

"Den siste setningen din skjønte jeg ærlig talt ikke. Hva er motstridende med å være her og samtidig gå på Brann-kamper?"

 

Er nettopp det jeg lurer på, siden du tidligere skrev dette i det forige innlegget ditt:

 

"En ekte supporter stiller opp for laget sitt på borte- og hjemmekamper. Det er der de trenger det, ikke i en diskusjon på internett."

 

OK, dette er hva jeg mener:

 

1. Det er ikke motstridende å skrive her og samtidig støtte laget sitt.

2. Det at du svarer på angrep fra folk som kaller deg medgangssupporter gjør deg ikke automatisk til en god supporter.

3. En god supporter støtter laget sitt på borte- og hjemmekamper.

 

Ingenting jeg har skrevet strider imot disse punktene, Dennis.

Lenke til kommentar

"1. Det er ikke motstridende å skrive her og samtidig støtte laget sitt.

2. Det at du svarer på angrep fra folk som kaller deg medgangssupporter gjør deg ikke automatisk til en god supporter.

3. En god supporter støtter laget sitt på borte- og hjemmekamper."

 

Waaay better. Der har vi definisjonen på en supporter.

 

 

Tror nok begge har fått fram poenget sitt nå. End of case? :)

Endret av DennisV
Lenke til kommentar
Allerede er definert...? Står det i ordboken, ok. Men jeg får vel ha min egen oppfatning av hva jeg mener er en medgangssupporter? Dere har deres, jeg har min, alle er fornøyde?

7595395[/snapback]

Når ingen bruker din definisjon på medgangssupporter, kan du da ihvertfall finne på et eget ord for din definisjon?

7595428[/snapback]

 

 

Meg og mine venner har alltid brukt den betegnelsen på dere, så hvorfor finne opp eget ord?

Kansje jeg ser på dere som ekte fans hvis dere opplever motgang engang i fremtiden :)

7595515[/snapback]

Dere har funnet opp et eget ord allerede, dere bare kaller det medgangssupporter, din definisjon er totalt feil.

 

Vi har opplevd motgang.. Ikke vunnet så mye de 3 siste årene har vi vel?

7595543[/snapback]

 

Hvis 3 år med "bare" to trofeer er hva du og dine definerer som motgang, fint for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...