Gå til innhold

Battlefield 2142 - Bra/Dårlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde det litt idag og ble skuffet. Jeg hadde ikke forventet noe særlig av spillet men det var rett og slett elendig etter min mening. Jeg holder meg til BF2 jeg. Jeg liker ikke at man styrer roboter og bruker store avanserte våpen. Jeg vil bare ha min lille AK47 og noen kinesere. Det blir nok ikke noe 2142 på meg. Hold deg til BF2 sier jeg. Det er mye bedre. :)

Lenke til kommentar

Jeg liker spillet veldig godt, jeg har dog ikke eid noen av de foregående BF spillene. Hvis du allerede eier BF 2 så er det kanskje ikke så mye vits å kjøpe BF 2142. Jeg syntes spillet klarer å balansere det med fremtiden godt, det er ingen laservåpen og den slags. Det som hører mest med til fremtiden er vel EMP, "kapsler du detter ned i" og en "floatende" tanks.

 

Men som überGoliath nevner, så er det vanskelig å si om du vil like spillet. Jeg tror det skal være en omtale på gamer.no om spillet (orker ikke finne link).

 

nAz-guL :green:

 

edit: noen små skrivefeil.

Endret av nAz-guL
Lenke til kommentar

Fordi forandringene fra BF2 til BF2142 sannsynligvis ikke er store nok til at det er verdt å betale for et nytt spill.

Det er iallefall min mening. Om du ikke eier BF2 fra før av, er 2142 ikke noe dårlig noe kjøp. Det er like underholdende, om du da ikke har aversjoner mot futuristiske settinger.

Lenke til kommentar

Jeg har eid (og spilt..) alle spillene fra og med Battlefield 1942. Har kost meg særdeles mye med BF2, men allikevel syns jeg 2142 er et knallgodt spill. Syns det er mye mer hektisk og har et høyere tempo, har mye med at banene er oppbygd slik at konfrontasjoner oppstår oftere.

 

Så for å svare på topic: "Battlefield 2142 - Bra/"

Lenke til kommentar

Jeg liker Battlefield 2142. Titanene er en morsom vri synes jeg. Kampene er ganske intense ombord på disse.

 

Det jeg synes trekker mest ned er det slappe eject-systemet på transportflyet. Spillere som hopper ut nært bakken blir ofte drept og kan dermed straffe piloten. Den uheldige piloten får -5 poeng per straff, og 3x straff = disconnect.

 

Dermed ser man ofte at piloten dumper flyet med passasjerer istedet for å lande det. Irriterende.

 

Forøvrig er et fullstappet transportfly et mektig våpen i Bf2142. Med rett personell er det herre på slagmarken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...