k1mzor Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Noen som har noen gode multiplayer spill å annbefale? Da tenker jeg ikke på wow, cs, cz, og slikt. Fint med skyte spill eller bilspill.
quakie Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 (endret) Trackmania Nations. Utrolig bra bilspill med utrolige baner og hastigheter. Og det beste, det er helt gratis! Kan lastes ned på gamer.no. Endret 23. desember 2006 av quakie
k1mzor Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 (endret) trackmania har jeg prøvd, det var ikke spesielt bra. Er ute etter noe mer nymotens med god grafikk. Endret 23. desember 2006 av Xyprotec
marius90 Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 live for speed er kult, men er helt umulig å styre med tastatur eller mus syns jeg, eller musa venner man seg til etterhvert, men spillet er absolutt enklere og mer morsomt med en gamepad eller med et ratt. Er slett ikke verst grafikk heller.
kalerv0 Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 om det är FPS MP du letar efter tycker jag att du ska testa FEAR tanka hem det här och registrera en nyckel här ..MP delen av spelet är gratis du behöver en ganska bra maskin för att kunna spela med all eyecandy på
The Very End Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 (endret) live for speed er kult, men er helt umulig å styre med tastatur eller mus syns jeg, eller musa venner man seg til etterhvert, men spillet er absolutt enklere og mer morsomt med en gamepad eller med et ratt. Er slett ikke verst grafikk heller. 7565958[/snapback] Er enig med ham i det, Live For Speed er utrolig gøy over internett, joda det er vanskelig uansett åssen type kontroll du bruker, men når du mestrer det vil du få mange timers underholdning. Det er mange forskjellige biler/bane - kombinasjoner som alltid vil gi deg en ny utfordring. Det koster ikke så mye heller så er verd å teste ut, selv om vi garantert kommer til å bli skrikt ned av 14 åringer som syns GTR2 er mer realistisk og gøyere osv osv (fu3 n00bs learn2play omg), men det er ikke emne i denne topicen så - LFS all the way yeea! Endret 24. desember 2006 av The Very End
k1mzor Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Skrevet 24. desember 2006 (endret) Vell takker for svar. Jeg og en kompiss sitter å kjeder oss så vi tenkte vi skulle teste noen online spill. Vi orker ikke sette oss inn et spill. Er GTR2 enklere enn live for speed? Går det ann å spille GTR2 over nett? Endret 24. desember 2006 av Xyprotec
The Very End Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 GTR2 kan man spille over nett med ja, tror jeg hvertfall. Det er også enklere enn Live For Speed.
k1mzor Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Skrevet 24. desember 2006 Takk. Har dere flere gode spill å annbefale?
Laat Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Er fan av Return to Castle Wolfenstein, vil altid være fan av Return to Castle Wolfenstein. Begynner å bli gammelt, og spillerne blir ferre og ferre. Men utrolig bra gameplay imho. =)
bartre Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Battlefeidl 2/2142! Splinter Cell Double Agent!
xersess Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 flatout 2, er kjempe kult bilspel (verdens beste etter min meining) age of empires er veldig kult, men det er da eit strategispel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå