Gå til innhold

Tøff i Pysjamas guild trenger members!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Guildnavn som ikke er på engelsk er ganske idiotisk. Bare tenk på om du f.eks. så folk med polske guildnavn strødd utover realmen. Artig? Nei.

7981067[/snapback]

 

Jeg ser ikke problemet..?

7981087[/snapback]

 

Ikke jeg heller, ser ofte guildnavn som jeg funderer meg grønn på hva betyr. Guildnavn som "Norwegian Warriors" eller "Swedish Legends" derimot er idiotiske.

Lenke til kommentar
Trolig russere ja.

7981143[/snapback]

 

Derfor en sa; "C C C P looking for russian persons" i /1 i stad ja, det forklarer saken :p

7981166[/snapback]

Wikipedia er din venn.

 

Høres forresten ut som en STASI-kampanje.

7981173[/snapback]

 

Det verste er at jeg bruker wikipedia omtrent hele tida... tror at feriemoduset + veldig lite søvn de siste nettene tar overhånd...

Lenke til kommentar
Ok, kan jo vri det den andre veien da: Hva er poenget med et "artig" guildnavn som flesteparten på realmen ikke forstår? For guildnavnet har jo et slags budskap.

7981146[/snapback]

 

Forstå?! Hvorfor i kviteste helheimen skal noen FORSTÅ guildnavnet? Jeg tror du må hoppe ned fra hesten og ta en kvil.. ;D

Lenke til kommentar
Ok, kan jo vri det den andre veien da: Hva er poenget med et "artig" guildnavn som flesteparten på realmen ikke forstår? For guildnavnet har jo et slags budskap.

7981146[/snapback]

 

Forstå?! Hvorfor i kviteste helheimen skal noen FORSTÅ guildnavnet? Jeg tror du må hoppe ned fra hesten og ta en kvil.. ;D

7981211[/snapback]

Jeg tror du må finne frem startkablene for de små grå...

Lenke til kommentar
Ok, kan jo vri det den andre veien da: Hva er poenget med et "artig" guildnavn som flesteparten på realmen ikke forstår? For guildnavnet har jo et slags budskap.

7981146[/snapback]

 

Forstå?! Hvorfor i kviteste helheimen skal noen FORSTÅ guildnavnet? Jeg tror du må hoppe ned fra hesten og ta en kvil.. ;D

7981211[/snapback]

Jeg tror du må finne frem startkablene for de små grå...

7981538[/snapback]

 

 

Så du kan ikke gi meg noen gode grunner til at noen på en IKKE-RP-server skal forstå guildnavnet..? Forstå hva? hvorfor?

 

utdyp gjerne..

Lenke til kommentar

Jeg ser heller ikke problemet med guildnavnet. Er vel heller mer rettet mot de som faktisk forstår hva guildnavnet er. Har et guild på Thunderhorn, som heter Krambjørnarne, og de er svenske og er fullt svensk. Tviler på om de bryr seg om ikke russerne eller hollandske folk skjønner det for guildet ikke er rettet for de

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...