Gå til innhold

Tøff i Pysjamas guild trenger members!


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Hahahaha, skal vi liksom la være å drepe horde på en PvP server!

7980843[/snapback]

 

Senario:

 

Du har 20% hp jeg står ved siden av deg. Jeg skriver /hello /cheer. Går videre og dreper noen mobs. Så kommer du å dreper meg med en gang du får 100%

 

Der har vi Tøff i Pysjamas. Så tar de en /flex og /spit macro sin

Lenke til kommentar
Hahahaha, skal vi liksom la være å drepe horde på en PvP server!

7980843[/snapback]

 

Senario:

 

Du har 20% hp jeg står ved siden av deg. Jeg skriver /hello /cheer. Går videre og dreper noen mobs. Så kommer du å dreper meg med en gang du får 100%

 

Der har vi Tøff i Pysjamas. Så tar de en /flex og /spit macro sin

7980897[/snapback]

 

Skal love deg at du garantert finner mange Horde som gjør det samme. (F.eks meg)

Får jeg honor av det, kunne jeg ikke gitt mer F om han sloss mot andre eller ikke, ser på det som hjelp, og da bruker ikke jeg like lang tid. Uansett så skjer dette meg ofte også, men jeg whiner ikke fordet. Liker du ikke å bli ganka, roll til en RP server, eller en ren PvE server.

Lenke til kommentar
Trikset (som horde) er vel da å unngå slike spillere.

7980947[/snapback]

 

Du sier noe der. Uansett ganker allies mere enn horde, hvertfall etter min erfaring.

7980972[/snapback]

Min erfaring er at det er likt på begge sider. Level 60s/70s som drar rundt i STV utelukkende for å ganke lowbies bør finne seg noe bedre å gjøre :)

Lenke til kommentar
Jeg TENKTE å søke, men om det er low-lvl ganking det går i er det ikke fullt så aktuelt.. :/

7980919[/snapback]

Hallo, dette var i levlings fasen for sikkert 6 månder siden, 99% av guildmembers har vel ikke tid til å loke rundt i STV å drepe low levels nå for dagen.

7981014[/snapback]

Men dere hadde gjort det om dere hadde hatt tid? :D

Lenke til kommentar
Trikset (som horde) er vel da å unngå slike spillere.

7980947[/snapback]

 

Du sier noe der. Uansett ganker allies mere enn horde, hvertfall etter min erfaring.

7980972[/snapback]

Min erfaring er at det er likt på begge sider. Level 60s/70s som drar rundt i STV utelukkende for å ganke lowbies bør finne seg noe bedre å gjøre :)

7981011[/snapback]

 

Er ikke så høy level ennå, så vet ikke hva andre lvl 60/70s på serveren driver med, men merker at jeg blir mer ganket nå, enn da jeg var allie, det kan også ha noe med at jeg spilte på en RPPvP server før. Men som sagt bryr jeg meg fint lite. Dør jeg, så dør jeg, da er det bare å corpse-runne. :!:

Lenke til kommentar
Jeg TENKTE å søke, men om det er low-lvl ganking det går i er det ikke fullt så aktuelt.. :/

7980919[/snapback]

Hallo, dette var i levlings fasen for sikkert 6 månder siden, 99% av guildmembers har vel ikke tid til å loke rundt i STV å drepe low levels nå for dagen.

7981014[/snapback]

 

Vel, jeg elsker world pvp (rogue), men jeg foretrekker en utfordring.. :D

 

mulig jeg slenger ved en søknad da, men dere har muligens nok rogues?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...