Gå til innhold

Noen gode fps spill for tiden ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå syntes jeg det har vært en god stund siden det kom noen gode FPS spill til PC, eller er det bare meg som ikke følger med ?

noen som vet om noen som har kommet i det siste ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt en titt på Rainbow Six Vegas? Har ikkje prøvd det selv, men det ligner jo litt på GRAW for pc syns eg...Visst du likte d, så kanskje Vegas e verdt å prøve? :) ..personlig liker eg best dei eldre FPSene som HL1 og 2, Halo serien etc...

Skrevet

tenker mer på fps spill hvor det egentlig handler for det meste om å bare skyte eventuelt mission (fear, far cry,HL2 etc) ikke slikt taktisk som raindbow six vegas =)

Skrevet
Vegas finnes ikke mye taktisk.

7561468[/snapback]

Hmm okey, bare vet de tidligere rainbow six spillene var slik

7561476[/snapback]

Dersom du sr etter online shooters anbefaler jeg CoD2 og BF2. CoD2 har også en god singleplayer kampanje ;)

Skrevet

Helst singel player ;) har både BF2 og Call of duty 2 ^^

men ser ut som om det ikke er stort, men tittet på swat4... så faktisk ganske kult ut

Skrevet

SWAT 4 er taktisk da, ikke like taktisk som de gammle rainbow six spillene men sammenlignet med COD2 er det veldig taktisk, men ikke bli avskrekket av den grunn, SWAT 4 er et godt spill, men anbeflaer deg å kjøpe expantion pakken samtidig da den fikser mye på spillet og gjør det mye mer spillbart.

Skrevet (endret)

Ja så det var noe taktisk på noen filmer, men så greit ut ;) og noen venner anbefalte det =)

Skal se om jeg finner det i butikken i rom julen =)

Endret av djrabbit88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...