saimon Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Hva slags klasse kombinasjoner ville dere si er den beste? Min favoritt er; Prest og Warr(seff) Hunter (er hunter selv=p) Mage (gratis vann =D) Pala (Divine intervention, drit digg på wipes =p)
KeyanZa Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 (endret) warrior (tank) priest ( healing) mage ( crowd controll, dmg) shaman (ekstra ress vis priest dør) druid (hjelpe tank, rogue, eller helper når healing trengs, feral seff) Endret 23. desember 2006 av KeyanZa
tmolberg Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 For Strat Scarlet liker jeg best Mage Mage Mage Mage Priest (Meg selv) Kan zerge gjennom hele instancen med alle disse magene. Har også sett en mage og en paladin som tar nesten hele strat scarlet alene
DJ_Dark Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Vel, det er en mage som har tatt meste av Strat alene!
Gundersen Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Strat Scarlet er jo en lett instance, kjører dette av og til selv, for penger. Har hendt seg at jeg har kjørt det alene sammen med en warrior eller rogue. Det eneste problemet er at hvis du puller feil, så er det fort kjørt, eller det tar bare veldig lang tid. Er nok safest sammen med en 3-5 personer. Men, Paladin, Warrior, Rogue og eventuelt Mage og kanskje Priest ville jeg sagt er en god klasse fordeling.
neoman Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 warrior dual wield dps mage mage priest shaman-druid
Ninja-Fisk Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Priest Warrior (meg) Mage Rogue Warlock
Kjekssmulen Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Prot Paladin Rett Paladin Rett Paladin Rett Paladin Holy Paladin Da skulle vi ha alt dekket.
Lightningwolf Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Warlock (meg selv) Prest Shaman Warrior Mage Med denne comboen er whipe et fremmedord.
genetex Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Druid (Tank) Paladin (Dmg paladin, som kan tanke av og til når det trengst) Mage Warlock Priest
Schnickaschnicka Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Dumme dumme forslag her ass. Det beste er selvfølgelig: Warrior (tank) Priest (god heal) Rogue (dps og sap) Mage (dps og sheep og vann) Paladin (ekstra heal når det trengs + DI og buffs) Skjønner virkelig ikke at noen synes det finnes bedre oppsett enn det der
Jørgen Sørheim Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Druid som tank, fury-warrior + rogue + enhancement-shaman som dps, priest/druid som healer. Kombinasjonen Imp. LotP, Windfury totem og Unleashed rage skulle gjøre vei i vellingen.
Lednar Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Dr00d(Mest tank da) <3 Rogue(DPS! DPS!) Mage(Vaaaaaaaaaann...og dps ) Pala(Holy(Spelldmg helst) eller Ret) Priest!(Hvis Pala er Holy og healer, så funker det med Shadow Men helst Holy ^^ Dette er faktisk meg(druid) og 4 andre venner som bor her hvor jeg bor. Vi skal eie TBC sine instancer!
Sindrelol Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Warrior Priest Mage Rogue Paladin/Druid Det er teh mest imba group imo.
.Marcus Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Warrior Rogue Shaman Paladin Priest Få på noe blessings, smell opp WF + SoE, Battleshout, Unleashed Rage osv. så får du noe vill DPS. Eneste som mangler er litt AoE, men priest kan jo alltids specce Holy Nova.
anders-j Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 veldig få her som liker Warlock Beste oppsett: Warrior - Tank Priest - Healer Mage - Dmg, vann og sheep Warlock - Dots og dmg Pala/druid - backup healer/dmg
Rostad Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 veldig få her som liker Warlock Beste oppsett: Warrior - Tank Priest - Healer Mage - Dmg, vann og sheep Warlock - Dots og dmg Pala/druid - backup healer/dmg 7561890[/snapback] Så det jeg og
Jørgen Sørheim Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 veldig få her som liker Warlock 7561890[/snapback] Ingenting galt med warlock, men overveldende mengder fysisk skade slår dots i 5-manns-instancer. En druid holder lett aggro på 3+ mobs, gir 5% crit og 100% sjanse for melee-chars i party healer seg selv for 6% hp hver gang de critter (pluss combatres, innervate og motw). Fury-warrior, rogue og enhancement-shaman slår fort, og critter ofte (og vil antageligvis bli healet hvert 6. sekund), og gjør akkurat nok skade til at en mob dør. En caster, og da spesielt warlock, vil skinne på mobs som lever lenge + bosser, siden dots og spells får tid til å gjøre jobben sin. Men på pinglete 55-60-eliter i Strat/Scholo/UBRS blir det tid til halvannen shadowbolt per mob.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå