psychofuzzz Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 jeg og min far har nettopp bygd oss en PC til alt er nytt satt sammen alt og skulle installere XP pån men når vi starter den opp så står den bare der alt funker men skjermen er konstant svart. Og på skjermen står det NO INPUT alt står som det skal vi har til og med bytta hovedkort og det hjalp heller ikke, vi har bytta over en god del deler for og teste om det det funker men ingenting ser ut til og funke. Hva skjer vi har holdt på med denne PCen lenge idag.
Smog125 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 (endret) NO INPUT betyr som vanlig at skjerm kablen ikke sitter ordenlig til. Har du sjekket den? Endret 22. desember 2006 av Smog125
Gjakmarrja Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Eller at den er i rett utgang på skjermkorte, at skjermkorte ikke er satt skikkelig inn i boksen. Eventuelt også jordfeil og mangel på ekstra strømkabel til skjermkorte.
psychofuzzz Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 (endret) vel har sjekka de det var det første jeg gjorde det var på en LCD skjerm også bytta jeg skjerm for og prøve på den og det samma problemet kom, helt svart skjerm. Har til og med prøvd en annen skjermkort isteden for PCI express, prøvde en vanlig PCI skjermkort. skjermen vi bruker går på egen strømtilførsel. Jo har også en PC speaker på dem som ikke gir en pip lyd i det hele tatt som dem andre PCene vi hare gjør. Det er en Asus P5RD1-V hovedkort Endret 22. desember 2006 av psychofuzzz
zhorty Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Siden du har prøvd å bytte skjermkort, mistenker jeg enten RAM eller CPU. Har hatt problemet tidligere.. Prøv å bytte om RAM brikkene i slotsa, prøv bare med en brikke, to osv. Prøv deg litt fram.
psychofuzzz Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 skal prøve rama nå og sjekke om det går, ellers så blir det til og vente imorgen og plukke ut en annen CPU og sjekke om det går en vanlig en har en 64x nå som ikke starter.
psychofuzzz Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 (endret) vel problem løst, var far som hadde bestilt feil CPU Hovedkortet støttet ikke D far trodde det var Celeron D og hele veien Takk for all hjelp jeg fikk Endret 22. desember 2006 av psychofuzzz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå