Gå til innhold

Beste spill thememelodi

kattekatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg lurer på hvikle spill theme melodier dere syns er de beste gjennom tidene.

Personlig synes jeg Tetris Theme og Den melodien som kommer når man tar siste boss på donkey kong på SNES (finnes i en miks som heter The tunnel - N-TraxX)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

The Elder Scrolls serien! :love:

Gjest Slettet+9018234
Skrevet (endret)

MI har 1 kjent sang. Men her har du et som har flere solide:

logo.png

transport_tycoon_deluxe.png

MI rangerer høyt, men TT er neimen ikke langt bak. Soundtracket er solid! Sjekk også her:

http://www.dosspirit.net/?page=vistittel&ID=10&spraak=no og http://abandonia.com/main.php?nav=music&ga...nsport%20Tycoon

edit: En anelse OT: Eve Online har også et svært bra soundtrack, mye variert som passer perfekt inn i sci-fi space-simulator-sjangeren.

Endret av Slettet+9018234
Skrevet

Har MI bare én kjent sang? Nga plx.

A pirate I was meant to be, Monkey Island theme og LeChuck theme, samt shitloads med instrumentaler som er geniale.

Nei Monkey Island 4 lyfe, tett etterfulgt av Heroes of Might and Magic 2 for min del.

Gjest Slettet+9018234
Skrevet (endret)

Vi snakker på temanivå her. De andre versjonene du har hørt er varianter av den eller in-game sanger.

Når det gjelder in-game musikkspor, er de nettopp det - lydspor fra ingame, og er ikke spillets temasang, noe som er spurt etter i denne tråden.

Gjest Slettet+9018234
Skrevet (endret)

Då er vi enige.

edit: Legend of Kyrandia : Hand of Fate ( ->)

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Battlefield 1942, Max Payne 1 :love:

Gjest Slettet+9018234
Skrevet

Denne skriker om *bump*.

Skrevet

Blir det ikke litt for snevert å kun snakke om temamusikken? er jo det samme som å vurdere spillet utifra introen? Men jeg er med. Logical Theme Song (GBC) er absolutt ikke en kjent sang, men som mange andre spill til nintendo-plattformen oser det kvalitet av musikken.

Hvis du ser på andelen bra sanger i et spill ligger vel Red Alert på topp, tett etterfulgt av en diverse need for speed spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...