Gå til innhold

Wii Opera-browser i bruk!

dimetho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må zoome inn ett hakk for å kunne lese hva det står på min vanlige CRT TV. Jeg har enda ikke fått noen komponentkabel så jeg har ikke prøvd Wii på prosjektor.

Man må visst skrive inn hele url-en. Dvs http://www.osv.com

Skrevet

Testet dette imorges før jeg gikk på jobb. Jeg trengte bare skrive inn ba.no eller youtube.com f.eks. Youtube funket glimrende! :D

Teksten var litt liten (28'' CRT TV), men kunne fint leses om man zoomet inn.

Skrevet
Neida, man må ikke det. F.eks. "osv.com" funker fint.

7554504[/snapback]

OK. Takk for tips.

Hehe osv skulle være "og så videre", men det var visst en webside. :p

Skrevet

Regner med bildet blir ein del klarere med RGB-kabelen som eg håper komme i kassa i dag. Tror nesten eg skal kjøre ein sammenlignings før og etter ;) Kan jo legge inn obsevasjonen her så raskt det lar seg gjøre.

Skrevet

hm, dette var spennende ogle uvant. hos meg er bilder og tekst litt uskarpe. har 32" lcd. haper det ordner seg med en bedre kabel. (bruker wii-opera i skrivende stund)

Skrevet
Regner med bildet blir ein del klarere med RGB-kabelen som eg håper komme i kassa i dag. Tror nesten eg skal kjøre ein sammenlignings før og etter ;) Kan jo legge inn obsevasjonen her så raskt det lar seg gjøre.

7554510[/snapback]

En kamerat har fått tak i til meg, får ikke den før tidligst i morgen. Ser fram til å laste ned Opera i kveld når jeg kommer hjem.

Skrevet

Dette skrives fra godstolen ;)

Hard opplevd ett kræsj på den nye Wii Internet Browser. Hele Wii`en låste seg og den ville verken la seg slå av eller gjøre noe annet med.

PS: Noen som vet hvordan man slår av den utrolig irriterende ordboka? :!:

Skrevet
Dette skrives fra godstolen ;)

Hard opplevd ett kræsj på den nye Wii Internet Browser. Hele Wii`en låste seg og den ville verken la seg slå av eller gjøre noe annet med.

PS: Noen som vet hvordan man slår av den utrolig irriterende ordboka? :!:

7554779[/snapback]

Du trenger kun å trykke på tasten oppi hjørnet til høyre.

Skrevet

Dvs. at grunnen til at min elskede vi blunket så fint til meg i dag tidlig var pga. at opera er tilgjengenlig? JIPPI! Gleder meg til å komme hjem :)

Skrevet

Ja hvordan synes dere tekst-input'en er? Må man fekte med remote'n og sikte på hver bokstav? Ingen andre måter å skrive på vha joystickene? Hvor fort klarer dere å skrive med den? Hvordan ville det vært å skrive en middels lang email?

Skrevet

Ikkje for å væra negativ. Men eg ser ikkje heilt poenget med ein nettlesar på ein sak som ikkje outputtar HD signal. Det går jo ikkje an og lese noko aviser utan å måtte zoome og styre på.

Youtube og slikt er vel greit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...