Gå til innhold

Age of Conan-utviklerdagbok (del) (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå er jo ikke spillet ferdig enda så dem blir nokk å fikse litt på fysikken(den så forsovidt ganske crappy ut på videoen)... grafikken teknisk var egentlig ikke så fantastisk, vis man sammenligner med f.eks UT2007 men det var veldig fin "kunstnerisk" grafikk (masse detaljer,planter fansy bygninger osv...) er spent på hvordan spillet vil bli til slutt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Aaaah! dæven som jeg gleder meg :D Det vannet så temmelig sykt ut!

 

Jævlig nice det med at hvis man lager en spell av mange spells, så kan den backfire da :D

 

Gleder meg som en unge! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
får fremdeles ikke lasta ned noe fra gamer sine sider

7585660[/snapback]

Bytt nettleser da!

7586093[/snapback]

Akkurat det der har vel ingenting med nettleseren å gjøre. Linken er tydeligvis død.

7600224[/snapback]

Ikke hos meg i allefall.

Lenke til kommentar
nå er jo ikke spillet ferdig enda så dem blir nokk å fikse litt på fysikken(den så forsovidt ganske crappy ut på videoen)... grafikken teknisk var egentlig ikke så fantastisk, vis man sammenligner med f.eks UT2007 men det var veldig fin "kunstnerisk" grafikk (masse detaljer,planter fansy bygninger osv...) er spent på hvordan spillet vil bli til slutt...

7567024[/snapback]

 

Når du sier fysikken så mener du animasjonene?

Animasjonene er jo faktisk da tatt fra ordenlige folk, folk som har på seg relativt tunge rustninger og folk som vet å kunne bruke det våpenet de er blitt "motion captured" med.

Så egentlig så er det jo disse "artistene" man skal klage på hvis man skal klage egentlig.. ;)

Uansett, jeg syns animasjonene ser "korrekte" ut, med tanke på att de faktisk ikke har på seg vanlige klær der de sveiver rundt med våpnene sine.

 

Når det gjelder grafikken så må det jo sies att dette er ett MMORPG. I ett MMORPG så må spillet lages for å kunne ha og takkle flere tusen folk på ett sted, og ikke 64,124 eller hvor mange UT2007 kan ha. Og når man tenker på dette, så er grafikken i AoC heeeelt der "oppe". Jeg syns FunCom virkelig presser grafikken til det ytterste med dagens teknologi med Age of Conan.

Lenke til kommentar
får fremdeles ikke lasta ned noe fra gamer sine sider

7585660[/snapback]

Gjelder dette kun denne videoen, eller gjelder det nedlasting av demoer eller andre videoer fra oss også? Jeg kan bekrefte at linken til utviklerdagboken i denne artikkelen ikke er død, og at den har fungert siden artikkelen ble publisert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
det gjelder alle filer som gamer hoster.

 

bruker nyeste Explorer

7639367[/snapback]

Det er jo det jeg skal frem til, linken funker ikke skikkelig i IE, prøvd i Firefox eller Opera?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...