Gå til innhold

Tv serien Vanished?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Så nettopp siste episode, nr 13...og herregud å jalla slutt...

man skulle fått betalt når dem bare slutter serier sånn...

time wasted...

7557297[/snapback]

 

Denne serien starter jo imorgen (evt. idag :D) og lurer på om den er verdt å få med seg.. Men hvis det er som du sier at slutten er elendig så vet jeg ikke... Den er vel avsluttet/cancelled i USA? Noen andre med meninger og denne serien? Noe vits å følge med?

Lenke til kommentar

Har akkurat sett episode 1 og 2 på TV3 nå. Ikke på nivå med f.eks LOST og Prison Break, men utifra det jeg så må jeg si jeg er positivt overrasket. Litt mystisk serie faktisk. En blanding av 24, CSI og Without A Trace kanskje?

Men, tror jeg må følge med videre på denne selv om dere sier den slutter dårlig. :thumbup:

Lenke til kommentar

Vanished så jeg på konstant, og var nesten mer ivrig til den enn de "andre store" ..

 

Det som er sagt om slutten, så vidt jeg har fått med meg.. er at hvis "seertallene er høye nok, så blir det en sesong til" ..de mener da at denne sesongen her er på 13 episoder, eller noe.. litt lett forklart..

 

Det har visst vært mye tullball innad i produksjonen..

 

Så.. slikt sett har ikke Vanished en "dårlig slutt" .. den har ikke en slutt.. den bare stoppet... på lik linje som om Lost skulle ha stoppet etter S01 ..

 

:)

Lenke til kommentar

Har fulgt med på denna serien fra dag en, og fra første dagen episode en kom ut så var det en veldig lovende episode. så ble serien pluttslig drept av fox og jeg og mange andre ble veldig skuffa. Var rett etter eller før kidnapped også ble drept, 2 gode serier som hadde potensiale.

Slutten var på vansiehd var veldig dårlig, men trur det var mye pga serien ikke fikk så mange tillskuere som det var spådd. Alt i alt, serien har vært veldig bra men slutten ødla for meg.

Lenke til kommentar

Muligheten for at serien fortsetter etter ep. 13 er selvfølgelig tilstede, men hvor stor sannsynligheten er tror jeg er liten. De har tross alt kansellert serien, ihvertfall fra Fox sin side. Svarene på alle spørsm ålene finner dere stort sett her: http://forums.prospero.com/foxvanished/start

 

Så hele serien i løpert av helga som gikk og ble overrasket over hvordan 13. episode avsluttet, ihvertfall med tanke på at jeg visste på forhånd at det bare var produsert 13 episoder. Og siden det etterhvert ble en bra serie skulle jeg, som mange andre, ønske det ble en sesong for å avslutte det hele. Men jeg er redd det hele ser mørkt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...