Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Håper eg slipper unna noe tull med 300 HD DVD som er på vei til meg da :hrm:

EDIT: Og eg gleder meg utrolig til å endelig se den. :!:

Endret av Mala
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du tar nok feil. Jeg så under 5-Disc Ultimate Collector's Edition på WBs sider, der står det også Media: 1. Det betyr nok at alle discene kommer samme boks.

Jeg heller mer til å tro at det tyder på at bare den første discen med den nyeste filmversjonen (final cut) er HD DVD/Blu-Ray.

9187443[/snapback]

I følge tilbakemeldinger The Digital Bits skal ha fått fra Warner er i hvert fall alle film-versjonene i full HD, mer usikkert med ekstramaterialet.

Skrevet
FOX har jo annonsert at de kommer tilbake med masse bra i siste kvartal av 2007. Selv håper jeg i første omgang på Alien-filmene og Master and Commander! :)

9194710[/snapback]

De har det ja, NOPE ! Ikke noe announcement enda..

9195489[/snapback]

Ordla meg kanskje litt feil der. Det stemmer at det ikke er kommet noen pressemelding enda, men det er mange antydninger blandt "Insiderne" på bla. Blu-Ray.com. Les her.

Og det hadde gjort susen om du svarte litt mindre arrogant neste gang.

9196157[/snapback]

Hva da arrogant ?? jeg la trykk på innlegget pga min frustrasjon over FOX ! ikke mot deg

Skrevet (endret)
I følge tilbakemeldinger The Digital Bits skal ha fått fra Warner er i hvert fall alle film-versjonene i full HD, mer usikkert med ekstramaterialet.

Godt mulig. Men det virker uansett usannsynlig med 5 HD discer for $28, andre HD multi-disc utgaver koster langt mer...

Ang. feil på 300 HD DVD... da er jeg glad for at jeg kjøpte den på Blu-Ray :!: (forøvrig var eneste grunn fordi den var litt billigere)

Endret av _crs_
Skrevet
FOX har jo annonsert at de kommer tilbake med masse bra i siste kvartal av 2007. Selv håper jeg i første omgang på Alien-filmene og Master and Commander! :)

9194710[/snapback]

De har det ja, NOPE ! Ikke noe announcement enda..

9195489[/snapback]

Ordla meg kanskje litt feil der. Det stemmer at det ikke er kommet noen pressemelding enda, men det er mange antydninger blandt "Insiderne" på bla. Blu-Ray.com. Les her.

Og det hadde gjort susen om du svarte litt mindre arrogant neste gang.

9196157[/snapback]

Hva da arrogant ?? jeg la trykk på innlegget pga min frustrasjon over FOX ! ikke mot deg

9196566[/snapback]

Alright, da misforstod jeg deg tydeligvis. ;)

Skrevet

Noen som vet om 300 til Blu-Ray er sonefri? Er vel Warner som distribuerer denne, hvis jeg husker rett, så da er den vel i så fall sonefri?

Skrevet

Hmmm, prøvde 300 igjen nå. Satte den inn, spolte fram til ca. 48:00 og lot den spille. Den frøys rundt 48:30. Tok ut disken og satte den inn igjen, spolte fram til samme sted og den spilte uten problemer. Hater det når et problem er inkonsekvent... (Bruker 360-add-on som HD DVD-spiller)

Skrevet

Skal prøve meg litt til i morgen tenker jeg, nå gidder jeg ikke.

Disturbia var en artig film, meget bra bilde også :thumbup:

Skrevet
Noen som vet om 300 til Blu-Ray er sonefri? Er vel Warner som distribuerer denne, hvis jeg husker rett, så da er den vel i så fall sonefri?

Ja såvidt jeg vet er alle Warners Blu-Ray filmer sonefrie, så veldig sannsynlig at også 300 er det. Men jeg kan ikke bekrefte det selv, har amerikansk PS3.

Skrevet

Ja såvidt jeg vet er alle Warners Blu-Ray filmer sonefrie, så veldig sannsynlig at også 300 er det. Men jeg kan ikke bekrefte det selv, har amerikansk PS3.

9197413[/snapback]

Jepp, og ifølge denne forumetposten på den offisielle PS-siden, er 300 også sonefri, så da er det bare til å bestille. :D

Skrevet (endret)

Da var følgende bestillt:

The Warriors [blu-ray Disc] $21.89

Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl [blu-ray Disc] $26.83

Pearl Harbor [blu-ray Disc] $22.95

Blood Diamond [blu-ray Disc] $21.35

Black Hawk Down [blu-ray Disc] $21.89

Må bare se å få bestillt PS3 nå :p

*Edit, DD merker pakken under momsgrensen ikke sant?

Endret av Gandalf the Grey
Skrevet
*Edit, DD merker pakken under momsgrensen ikke sant?

Nei?

9207422[/snapback]

W00t? Må man betale moms fra DD? Mener nå å huske at DD pakker pleiere å snike seg gjennom grunnet merkning med lav verdi/gave...

Jaja, fortsatt billigere enn blodprisene her til lands.

Skrevet

Spør sikkert om noe som er spurt om 100 ganger før... men, det er slik at HDDVD -drevet som man kan koble til Xbox360'n er sonefri!? Så jeg kan kjøpe Sone 1 -filmer? Takk! :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...