RegRot Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Kjøp av Shadow of the Colossus og God of War støttes sterkt fra meg også!
Mala Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Kjøp Shadow of the Colossus, ein av hovudgrunnen til at eg skaffet meg ein PS2 tidligere i høst. Eit heilt vanvittig herlig spill som endte opp som noe av det beste eg har spill noensinne.
Kakofoni Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Er ikke Shadow of the Colossus et RPG, da? Sa han ikke at han ikke ville ha strategispill, helst action?
Mala Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 SOTC er rett og slett eit fantastisk eventyr. Eg var skeptisk til spillet i starten eg også, og i tvil om dette var noe særlig. Var sikker på at dette "var eit typisk japansk spill".Men så pøste det på med gameplay videoer, og allerede der blei eg solgt av den fantastiske musikken og gameplayet.
Tiidus Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 (endret) Er ikke Shadow of the Colossus et RPG, da? Sa han ikke at han ikke ville ha strategispill, helst action? 7553505[/snapback] Er da action i SotC? Eller, klatre rundt på en diger flyvende dragesak mens du febrilsk prøver å stikke sverdet i huet til dyret, er kanskje ikke så mye action? Nei, CS er mye bedre for der kan du campe LOloOLL!111 Endret 23. desember 2006 av Tiidus
_KroSjefen_ Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 rart att ingen har nemt Resident Evil 4, kåret til det beste spillet i 2005. har kjøpt det sjølv og det var action fra start til slutt, brukte nærare 30 timar på og runde det..
Fanta4free Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 rart att ingen har nemt Resident Evil 4, kåret til det beste spillet i 2005. har kjøpt det sjølv og det var action fra start til slutt, brukte nærare 30 timar på og runde det.. 7564442[/snapback] jeg nevnte det, elsker deg spillet selvom jeg står litt fast i det men er det beste spillet jeg har på ps2 vertfall
Whalecore Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 God of War må være noe av det råeste jeg har spillt på konsoll tror jeg.
Shifty Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 beste spillet du får etter min mening er resident evil 4...ikke på ner heten av de andre. helt annet perspektiv og gjir mye bedre følese inn i spillet, tru meg. kommer ikke til og angre --------------- Marius --------------- 7546664[/snapback] RE4 var ganske fett, men altfor enkelt. Man kan kjøpe medic spray og alle mulige gunnere. Sliter man med en boss trenger man bare kjøpe en Rocket Launcher for 30 000. Helt greit med en merchant, men er litt usannsynlig at det flyr en (amerikansk) merchant rundt omkring der ute. Også litt kjipt at det er altfor lett å bli stein rik. Kunne i det minste vært litt utfordrende om det var stress å fikse penger, men dette er altfor lett etter min mening. Et annet eksempel er dører som er lukket, som man trenger items eller en kode for å åpne. Altfor lett, i og med at de itemsa man trenger for å åpne diverse dører befinner seg like rundt hjørnet. Historien, derimot, er ganske bra oppbygd. Litt latterlig at det er en 12-åring som flyr rundt og tror at han er supermann, men det funker. Alt i alt er RE4 ett ganske fett og spennende spill. Savner dog "skrekken" fra RE2, hvor man virkelig skvatt. Noen andre som husker han lickern som flyr igjennom vinduet som ser ut som et speil i avhøringsrommet? Jeg gikk vel i 7. klasse og hadde skrudd av alle lysene mens jeg var alene hjemme. Mener å huske at jeg var nær ved å gråte ved et par anledninger! :!:
Tiidus Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 kan denne tråden bli mer offtopic? 7566974[/snapback] OMG snusen min er tørr.
F.torres Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Skrevet 26. desember 2006 haha ps2 min døde i natt;( så har ikke noe mer! nå sparer jeg te 360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå