Gå til innhold

mail på mobilen...? n73 :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det enkleste er å gå inn på hjemmesiden til operatøren din, så finnes det autooppsett der. På netcom er det www.netcom.no/ota. Er ikke sikker på Telenor og Tele2.

 

Hotmail vil ikke fungere der, da du må ha en pop3 konto. Noe som Hotmail ikke har, hvis du ikke er plus kunde. Det er selvfølgelig fullt mulig å bare bruke nettleseren på mobilen, gå inn på www.hotmail.com og lese e-posten der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det enkleste er å gå inn på hjemmesiden til operatøren din, så finnes det autooppsett der. På netcom er det www.netcom.no/ota. Er ikke sikker på Telenor og Tele2.

 

Hotmail vil ikke fungere der, da du må ha en pop3 konto. Noe som Hotmail ikke har, hvis du ikke er plus kunde. Det er selvfølgelig fullt mulig å bare bruke nettleseren på mobilen, gå inn på www.hotmail.com og lese e-posten der.

7548177[/snapback]

 

jeg hadde one call men har gått fra dem nå over til netcom igjen så nå skal dett løse seg tror jeg.. hos netcom har jeg hatt mail før men jeg tror ikke one call har samme opplegget der som netcom har.. jaja, anyway, nå løser det seg.:-).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...