Gå til innhold

WoW 10 days trail problemer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wår ikkje til WOW. :p

prøvde å laste ned free 10 days trail til wow, og wow er skikkelig instalert og patch er lasta ned of instalert.

Men Når eg ska lage meg account på wow-europe eller kor d no enn va, så trykker eg inn den CD-key en som eg fikk mail fra blizzard om, (10 days trail) og etter d må eg velge betalingsmåte?

ka skjer? er det andre måter eg skal lage til for gratis spilling 10 dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
men hv aom dei plutselig tar penger fra kortet mitt? wtf? lol

7536525[/snapback]

Hvorfor i all verden skulle de gjort det?

Det eneste tilfellet de vil gjøre det i, er hvis du bestemmer deg for og fortsette utover de 10 dagene :) .

Skrevet

så lenge kontoen er registrert med en 10-day trial cd-key så vil ikke Blizzard trekke noe fra kontoen din når trialen er ferdig.

men hvis du bestemer deg for å fortsette etter at 10-day trialen er ferdig, så må du kjøpe spillet for å få full cd-key og registrere den key'en på koentoen din, og DA begynner de å trekke avhengig av hva du har valg som betalings plan (månedlig, annen hver måned eller hver 6. måned tror jeg det er)

de gjorde riktig nok ikke dette på meg (trakk fra kontoen når jeg la inn full cd-key)... tror det var fordi jeg bare hadde norske kroner på kontoen og ikke noe euro.. kontoen ble bare fryst når betalings tiden var over..

Skrevet

de gjorde riktig nok ikke dette på meg (trakk fra kontoen når jeg la inn full cd-key)... tror det var fordi jeg bare hadde norske kroner på kontoen og ikke noe euro.. kontoen ble bare fryst når betalings tiden var over..

7540432[/snapback]

lol

OnT: det skal ikke være nødvendig å legge inn betalingsinformasjon når du lager trial account (prøvde akkurat selv), da følger du muligens feil link: prøv denne:

https://signup.wow-europe.com/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...