Gå til innhold

Det beste/verste guild navnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
møtte nettop en 45 gnome warlock på tarren Mill med guildnavnet <PWNNOOBUBERLEETHAXFTW>  :dontgetit:

8981412[/snapback]

 

har nettopp dukket opp en guild kalt noe så flott som <ZOMGLAZERPEWPEWPEW> på Chromaggus nå, og jeg klarer ikke å bestemme meg om det er det beste eller dårligste navnet jeg har sett noensinne ^_^

Lenke til kommentar

Min koselige guild har fint navn xD

 

Noobs of Norway

 

Får alltid spørsmål om vi er noobs ect... pluss etter den tid, har det dukket opp uendelig med 'of norway' guilder :(

 

Men men... valgte navnet fordi vi ikke tar oss så høytidelig.. xn kicket alle fra gammelguilden, så måtte jo samle gjengen xD

 

Det er trist.. når man blir for høyt på strå... til noe så latterlig som guild navn og tabard <--- hva skal folk med tabard. jeg laget en turkis med sommerfuggel på siden folk klaget slik på tabardn vår.. ja, på pur faen. men da sa de den var PEN! WTF? bort med den xD

 

Kommer ikke på noen skikkelig merkelig/rare/dårlige guild navn atm. Men skal holde utgikk.

 

Men husk da folk, mange guild navn er ment som en spøk... ikke ta alt like alvorlig :)

Lenke til kommentar

Da jeg var GM på en privat server, lagde jeg en guild som het <I Are Pant>

Første jeg gjorde når jeg logga på der var å si: I Are Pant!

Og de som var lavere rank hermet=)

Rankene var; Boxer, Shorts, Jeans og en til jeg ikke husker. GM stillingen var Ivaffal He Are Pant.

Så det ble He Are Pant of I Are Pant =)

 

 

Noen andre bra navn er Dark Moon Exiled og Death May Cry.

De var alliance og horde på den serveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...