Gå til innhold

Aluminiums Bein til mitt kabinett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer på om det er noen som har eller kan lage noen enkle aluminiumsbein til kabinettet mitt, Black Dragon... til en avtalt snill pris... Legger med et simpelt paint bilde av sånn ca. hvordan jeg vil ha dem

aluminiums_bein.bmp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tar meg den friheten å legge inn et lite bump :innocent:

ingen som vet hvor det går ann å få tak i dette altså ?? :( har sendt Le_Gran_Duc PM men har ikke fått svar... noen som har hørt noe fra han i det siste?? :ermm:

Skrevet

har kikket en del rundt ja, og googlet masse!, men finner ikke noe... ikea?? jeg snakker massive altså, og ikke rør, har de noe sånt der?

Skrevet

kan gjøre det til høsten :p hehe... går i 10 klasse jeg... kanskje jeg kan høre om tillatelse til å dreie noen på skolen min ?? har jeg noen sjangse for å få lov til det tro?

Skrevet

jepp ;) tusen takk ;) skal kikke litt på ikèa også.. har nå laget en midlertidig løsning med noen runde plexibiter... ble egentlig også ganske pent

Skrevet

ok. det jeg tenkte etter en del kalkulering osv. er at de må ha målene: Dia: 25mm og H: 25-30mm

kan du få til det tror du?? jeg tror ikke jeg skal ha tapper på toppen av dem, men et hull 4,2mm innvendig Dia. skal gjenge med M5 tapp, og skru med M5x20 (eller kappe dem ned til f. eks x15)

Skrevet

ok. Den er grei. men jeg må vite først hvor mye det vil koste... jeg vil ikke betale mange hundre for det liksom, så ikke lag noe før jeg vet hvor mye det vil koste ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...