Gå til innhold

Xbox 360 VGA Kabel og CRT-Skjerm, problem !

djfantazy

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg var på spaceworld i dag og plukka opp Gears of War + en VGA Kabel.

jeg tenkte jeg kunne koble til pc-skjermen for og spille på, og få en god del bedre grafikk enn min lille 14" TV :p

så jeg kjøpte en slik :

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315084

men, da jeg kom hjem, og pakket opp kablen, viste det seg at både denne kabelen og VGA-kabelen til CRT-Skjermen hadde Male-connector pinner... og jeg lurer på om noen av dere vet om problemet er så enkelt, at jeg bare kan stikke og kjøpe en Han-til-Hun connector i morgen, og putte på enden av den ene kablen, og om dette vil fungere ?

på forhånd, Takk :)

Endret av djfantazy
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg var på spaceworld i dag og plukka opp Gears of War + en VGA Kabel.

jeg tenkte jeg kunne koble til pc-skjermen for og spille på, og få en god del bedre grafikk enn min lille 14" TV :p

så jeg kjøpte en slik :

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315084

men, da jeg kom hjem, og pakket opp kablen, viste det seg at både denne kabelen og VGA-kabelen til CRT-Skjermen hadde Male-connector pinner... og jeg lurer på om noen av dere vet om problemet er så enkelt, at jeg bare kan stikke og kjøpe en Han-til-Hun connector i morgen, og putte på enden av den ene kablen, og om dette vil fungere ?

på forhånd, Takk :)

7531037[/snapback]

Skal nok funke det ja :) hvis du mener en sånn liten tass som har lik utegang på begger sider? I så fall er det det jeg bruker selv :)

Skrevet

Gidder du å skrive inn her etterpå når du har fått testet det, om det var noe merkbar forskjell? :p Tenker på å kjøpe selv, men dersom det ikke er så mye å si, kjøper jeg meg heller et nytt spill.

Ja, vet det kan ha mye å si med CRT-skjermen osv, men ville bare høre hvordan du syns det ble :p

Skrevet

ja, jeg skal gjøre det imorgen, når jeg har kjøpt meg en sånn liten adapter... men jeg vil nok tro at det er en enorm forskjell... siden jeg nesten ikke ser teksten i visse 360 spill på den lille tven jeg har nå :p

Skrevet

Hehe, vil nok merke en del forskjell da :D Blir nok utrolig digg for deg å slippe å sitte på en 14" tv.. Der du faktisk kan se bokstavene tydelig på CRT-skjermen.. hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...