Gå til innhold

Samsung LE40F71B TV


Anbefalte innlegg

Amentio er notorisk trege til å svare på mail.

 

Best-buy har 40G71b inne (på lager)til rett under 18.000, så det er jo ikke store prisforskjellen på sonyen og samsungen.

 

Prøver å komme igjennom på telefon til Amentio nå. Er 7. gangen jeg prøver i dag...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk akkurat en telefon fra Håvard i Amentio. Tvene drar fra lageret til Samsung i morgen, med sikte mot bergen. Amentio kommer til å sende de ut så fort de er innefor døra, og vi (som har bestillt) får beskjed med en gang tvene er på vei. Torsdag eller fredag er sannsynelig leveringsdag.

 

Så får vi bare håpe at dette stemmer.. :ermm:

Lenke til kommentar
Noen som vet noe om dette?

 

http://www.lydogbilde.no/ny-software-til-l...4790-45376.html

 

Finner ingen info hos Samsung, så vet ikke hvor pålitelig dette er.  :hmm:

8143364[/snapback]

Jøss. Forutsatt at dette stemmer så er det jo ikke annet enn glimrende nyheter!

 

Beviser bare at det faktisk i noen tilfeller kan nytte å gi litt lyd fra seg. Selv om jeg nok føler at det bare var et spørsmål om tid før Samsung ville gi etter i dette tilfellet. Når det er sagt kunne Samsung likegodt valgt å forbigå denne saken i stillhet.

 

Men nå får vi bare håpe at alle kundebehandlere i Samsung er enige med seg selv i denne saken da, slik at prosessen med distribuering av programvare går litt mer smertefritt i Norge enn hva som var tilfelle i England.

Lenke til kommentar

Jeg kom heller ikke igjennom på telefon (på mandag) før jeg kontaktet sentralbordet og spurte om damen der kunne få Håvard (som daglig leder heter) til å ringe meg tilbake når han hadde tid. Han ringte i fem- halv seks tiden og fortalte det som jeg skrev i min forige post. Har ikke hørt noe fra Amentio i dag, men bilen med tver skulle etter planen dra fra samsung sitt lager i dag. Jeg ble lovet at vi skulle få beskjed (antageligvis over mail) så fort tvene blir sendt fra Amentio.

 

Jeg bestillte forresten PS3 pakken til 6 lapper fra elkjop.no i dag også, etter å ha blitt lovet på kundetelefonen deres at jeg fikk på lanseringsdag hvis jeg bestillte på nett. Med litt flaks så blir helga om nesten to uker en full-hd helg hjemme hos meg.

 

..Men hvis flaksen min holder på som den har gjort nå så får jeg en kjedelig påske med det store grå 32" beistet mitt...

Lenke til kommentar

Fikk tak i amentio nå. Håvard sa at tvene skulle sendes fra sverige i dag (men ikke at de var sendt). Håper _virkelig_ at tvene er på vei.

 

..Men hvis flaksen min holder på som den har gjort nå så får jeg en kjedelig påske med det store grå 32" beistet mitt...

8144969[/snapback]

 

Hvis det ikke frister, så er du alltids velkommen til meg. Vi kan spille PS1 på min enormt stilige 27" CRT tv fra 90-tallet...

Lenke til kommentar
Fikk tak i amentio nå. Håvard sa at tvene skulle sendes fra sverige i dag (men ikke at de var sendt). Håper _virkelig_ at tvene er på vei.

 

..Men hvis flaksen min holder på som den har gjort nå så får jeg en kjedelig påske med det store grå 32" beistet mitt...

8144969[/snapback]

 

Hvis det ikke frister, så er du alltids velkommen til meg. Vi kan spille PS1 på min enormt stilige 27" CRT tv fra 90-tallet...

8145047[/snapback]

 

Da er spørsmålet; Hvem får? Alle som har bestilt til nå? De som bestilte før mars? De som bestilte i januar?

Ca 1 mnd siden jeg bestilte, og hvis ikke jeg får av dette partiet, vurderer jeg sterkt å kansellere bestillingen, og finne et alternativ et annet sted. Håper jeg slipper det, for nå har jeg hatt lyst på, og gledet meg til denne tv'en, lenge... :dribble:

Lenke til kommentar
Noen som vet noe om dette?

 

http://www.lydogbilde.no/ny-software-til-l...4790-45376.html

 

Finner ingen info hos Samsung, så vet ikke hvor pålitelig dette er.  :hmm:

8143364[/snapback]

Jøss. Forutsatt at dette stemmer så er det jo ikke annet enn glimrende nyheter!

 

Beviser bare at det faktisk i noen tilfeller kan nytte å gi litt lyd fra seg. Selv om jeg nok føler at det bare var et spørsmål om tid før Samsung ville gi etter i dette tilfellet. Når det er sagt kunne Samsung likegodt valgt å forbigå denne saken i stillhet.

 

Men nå får vi bare håpe at alle kundebehandlere i Samsung er enige med seg selv i denne saken da, slik at prosessen med distribuering av programvare går litt mer smertefritt i Norge enn hva som var tilfelle i England.

8144922[/snapback]

 

Godt og høre :)

 

Men vil man merke denne overscan mye over komponent til f.eks xbox?? Dette er veldig viktig for meg om jeg skal vurdere den..

Lenke til kommentar
Håvard sa at det var nok til alle som hadde bestilt. Men vil allikevel ta det meste med en neve salt frem til TV'en står i stua.

8145721[/snapback]

 

Hvis dette stemmer, så skjønner jeg ikke helt hvorfor Amentio stadig forandrer leveringsdato på min ordre. I forgårs var ETA 22.03, i går 23.03, og i dag har de forandret til 24.03!

Hvis varene gikk fra lageret i Sverige i går, og det var nok tv'er til alle som har bestilt, ser jeg ingen grunn til at det skulle være nødvendig å oppdatere datoen på min ordre, i dag!?! Jeg mener, de vet vel om tv'ene gikk fra lageret eller ei, nå?

Begynner å irritere meg dette her... :mad:

Lenke til kommentar

De datoene som står på Amentios webshop er datoer som blir lagt inn av leverandørene til Amentio. Siden dette partiet med tver fra sverige ikke går gjennom de sedvanlige leverandørene vil derfor ikke dette vises på webshoppen. Amentio ønsker nok ikke at dette partiet skal registreres på webshoppen heller siden de i utgangspunktet bare er til bestillinger som ligger inne, og ikke til folk som bestiller nå.

Lenke til kommentar
De datoene som står på Amentios webshop er datoer som blir lagt inn av leverandørene til Amentio. Siden dette partiet med tver fra sverige ikke går gjennom de sedvanlige leverandørene vil derfor ikke dette vises på webshoppen. Amentio ønsker nok ikke at dette partiet skal registreres på webshoppen heller siden de i utgangspunktet bare er til bestillinger som ligger inne, og ikke til folk som bestiller nå.

8151159[/snapback]

 

Håper du har rett. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det håper jeg også! jeg er mektig lei av å vente nå. Men på den andre siden, jeg tror jeg kommer til å like tven enda mer siden jeg måtte vente så lenge på den i motsettning til at jeg bare hadde fått den med en gang. Det vil bli en fryd hver gang jeg ser på den og tenker "Endelig har jeg den, my precious".

Lenke til kommentar
Håvard sa i dag at TVene faktisk var blitt sendt i går fra sverige (slik jeg forstod det) og at de ville få dem til Trondheim på fredag eller mandag. Deretter blir de sendt ut til kundene.

8155878[/snapback]

 

Jeg bare håper så inderlig at du har rett. Gleder meg som en unge på julaften. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...