Gå til innhold

Live free or die hard..


H.M.Kongen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare jeg som syntes den siste replikken i traileren ble litt vel kunstig og oppkonstruert?  :roll: (Jeg skjønner hvorfor de har den med, men de burde gjort det bedre)

 

"Why are you so calm, have you done that kind of stuff before?"

 

men gleder meg

7527817[/snapback]

 

For noe tullball, replikken er veldig fin og karaktarisktiwsk.... lol, alle dere er naabs

Lenke til kommentar

Når det gjelder filmen, er jeg veldig spent på hvordan McClane skal klare seg denne gangen. De foregående filmene har vært fantastiske, og har satt en farlig høy standard for hvordan en actionfilm skal være. Uansett tror jeg dette kan bli bra, selv om Bruce Willis kanskje ikke er i sitt livs fysiske form. :)

Lenke til kommentar
Når det gjelder filmen, er jeg veldig spent på hvordan McClane skal klare seg denne gangen. De foregående filmene har vært fantastiske, og har satt en farlig høy standard for hvordan en actionfilm skal være. Uansett tror jeg dette kan bli bra, selv om Bruce Willis kanskje ikke er i sitt livs fysiske form. :)

7528945[/snapback]

Aye. Jeg gleder meg masse. Dette kan så absolutt bli bra :)

Lenke til kommentar

nei, huff, dette blir ille! all fornuft tilsier at dette blir middelmådig.. har du noen gang sett en dritbra firer? ikke jeg. "Alien: Resurrection" var vel ok, og ikke like skuffende som jeg fryktet, men fremdeles ikke noe å rope hurra for??

 

"Die Hard i New York" (flott tittel) er å blir en anomalitet.. en andre oppfølger som rocker villt? se på historien, det er veldig sjeldent. er det ikke? (jeg spør faktisk :) )

 

personlig syns jeg det er for mye data i den traileren, og da mener jeg ikke plottet.. I tillegg ser det veldig grått og trist ut; John McTiernans regi ga en mer sjarmerende(?) atmosfære.

 

forventer meg en forglemmelig film her, assss

 

 

 

 

JEG GLEDER MEG UANSETT!!

Lenke til kommentar
nei, huff, dette blir ille!  all fornuft tilsier at dette blir middelmådig..  har du noen gang sett en dritbra firer?  ikke jeg. "Alien: Resurrection"  var vel ok, og ikke like skuffende som jeg fryktet, men fremdeles ikke noe å rope hurra for??

 

"Die Hard i New York" (flott tittel) er å blir en anomalitet.. en andre oppfølger som rocker villt? se på historien, det er veldig sjeldent.  er det ikke? (jeg spør faktisk  :) )

 

personlig syns jeg det er for mye data i den traileren, og da mener jeg ikke plottet.. I tillegg ser det veldig grått og trist ut; John McTiernans regi ga en mer sjarmerende(?) atmosfære.

 

forventer meg en forglemmelig film her, assss

 

 

 

 

JEG GLEDER MEG UANSETT!!

7533013[/snapback]

 

Nå heter den ikke "Die Hard in NY" men Die Hard with a Vengeance" tror den NY delen er fan tittel..

 

Anyway, denne filmen kommer virkelig til å bli konge! hvordan kan det slå feil? Jeg mener, John McClane is back!

Lenke til kommentar
nei, huff, dette blir ille!  all fornuft tilsier at dette blir middelmådig..  har du noen gang sett en dritbra firer?  ikke jeg. "Alien: Resurrection"  var vel ok, og ikke like skuffende som jeg fryktet, men fremdeles ikke noe å rope hurra for??

 

"Die Hard i New York" (flott tittel) er å blir en anomalitet.. en andre oppfølger som rocker villt? se på historien, det er veldig sjeldent.  er det ikke? (jeg spør faktisk  :) )

 

personlig syns jeg det er for mye data i den traileren, og da mener jeg ikke plottet.. I tillegg ser det veldig grått og trist ut; John McTiernans regi ga en mer sjarmerende(?) atmosfære.

 

forventer meg en forglemmelig film her, assss

 

 

JEG GLEDER MEG UANSETT!!

7533013[/snapback]

 

Regelen om at oppfølgere som vanlig er dårligere begynner sakte men sikkert å dø ut syntes jeg selv. Harry Potter 4 syntes jeg var den klart beste i serien. X-men 2 bedre enn 1 og X-Men 3 bedre enn 2. Mission impossible 3 bedre enn 2, Ringenes herre 3 bedre enn 2 osv.

 

Det er John McClane ergo så kan det hverken bli middelmådig eller dårlig. Men hvorvidt man bør høre på meg i denne saken her er heller tvilsom, jeg er selv en hjernevasket fanboy av filmserien og vil nok være blottet for muligheten til ikke å like filmen. Noe som jeg finner like greit :)

Lenke til kommentar

har også en spesielt forhold til Die Hard, for meg er de de beste action filmene EVER, ja de slår rambo, Terminator osv.

 

husker da jeg som 12åring fant Die hard 2 blant filmene til sefaren min, tror jeg så den 10 ganger på en uke, og alle vennen mine måtte komme å se på den, med klapp når noen får strupen sin kuttet eller noen faller i en jet turbin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...