Gå til innhold

Det å leie en kineser..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

WARNING: Denne tråden inneholder ulovlig tekst ang. WoW og Blizzard. Dere svake sjeler er advart.

Det started med at nevøen min ville ha en 60 warrior på samme server som jeg spillte på (Stormscale), men visste ikke om han orket å spille den helt opp til 60. Jeg spøkte da med å si at han kunne leie en kinesermann for å levele for han. Han tok det da seriøst.

Ikke så lenge etterpå så er han i full gang med å få en 60 warrior på Stormscale, og er fornøyd.

Ettervært, så blir characteren lvl 57, og der stoppet det. De logget ikke inn på lenge, noen dager (han sjekket med en annen account når de spillte), så vi sendte en mail til de. De forklarte da at passordet på accounten var feil, og de kunne ikke spille videre. Helvetes kinesere tenkte vi.

Og smart som han er, så hadde han glemt svaret på det hemmelige spørsmålet for å få resettet passordet. Og support-siden til Blizzard har vært nede, og skulle visst være nede en god stund fremover fra den tiden også.

Jaja.

Men for noen dager siden, så mottok han en mail fra Blizzard. Og litt frem og tilbake, så var passordet resettet. Han logget seg inn, fant characteren som var level 57, helt naken. Ingen items, ingen penger og ingenting gear. Han la også merke til at det var noen level 1 characters på noen andre server, men det brydde han seg ikke om. Jeg kom til snakk med disse powerlevelerne, og vi kom frem til at det ikke var de osv. og han ville at de skulle fortsette, så de sa at de kunne levle characteren til 60, skaffe litt items og penger.

Greit, de skulle det, men så tilfeldig sjekket han en level 1 character. Den var full av gull og noe items.

Det viste seg at de hadde brukt account til goldselling, så nå har han mange level 1 chars på flere servere med gull og items på. :D

1.jpg2.jpg

3.jpg4.jpg

5.jpg6.jpg

Og noe ganske søtt:

bank1.jpg

Han skal nå levle characteren selv opp fra 57 til 60, og jeg har sluttet WoW. Skal se om jeg får bilder av resten, men enkelte servere har verdier til over 500g :p

Endret av TomArne
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

hahahah, bare det å leie en kineser gir meg lyst til å begynne med wow :D

Skrevet (endret)

Nei, det er ikke "bare". Det koster det penger å flytte characters, du bare flytte en hver tredje månded, dessuten er det ikke alle servere man kan flytte til.

Edit:

I tillegg må han levle opp characterne hvis han skal flytte mye penger:

# Every character to be transferred has to be at least level 10.

# Characters carrying too much gold are not eligible for transfer, as follows: Level 10-30: 300 gold limit

# Level 31-50: 1000 gold limit

# Level 51+: 5000 gold limit

Endret av Rata101
Skrevet (endret)

Screw the ¤%&¤%&! goldsellers. Selv om det å leie en kineser i seg selv bare gir dem bensin til å kaste på bålet... :nei:

Endret av MrLee
Skrevet (endret)
Du kan bare flytte samme char en gang hver tredje måned, men du kan flytte  så mange du vil med noen timers mellomrom.

7526397[/snapback]

Ja, så det nå. Men de må uansett levles, og da spørs det om det ikke tar kortere tid å farme med en level 60 istedenfor.

Edit: han kan bite i det sure eplet og levle chars til lvl10 og bare flytte 300 gold. Men, det koster jo litt å flytte chars, og det er uansett ikke sikkert at transferen er mulig engang.

Endret av Rata101
Skrevet (endret)

Ja, det går sikkert an, men du må vel ha litt flaks for å finne noen som er har lyst til å bytte gull mellom de samme serverne som deg selv? Og så er vel kanskje situasjonen lett å utnytte for en scammer. Eller finnes det vanntette metoder for å gjennomføre noe sånt?

Edit: Leif var her!

Endret av Rata101
Skrevet
Ja, det går sikkert an, men du må vel ha litt flaks for å finne noen som er har lyst til å bytte gull mellom de samme serverne som deg selv? Og så er vel kanskje situasjonen lett å utnytte for en scammer. Eller finnes det vanntette metoder for å gjennomføre noe sånt?

Edit: Leif var her!

7526477[/snapback]

nei, man må stole på folk ja, som regel holder det å sjekke om han har en 60 på hver server, og hvis man er ekstra skeptisk kan man transfere 10g av gangen altså du gir 10g, så får du 10g på andre server etc.)

Skrevet

Det går jo an å svi av mye gull på AH med lav lvl karakteren før den flyttes.

Kjøpe utstyr til lvl57 karakteren og kjøpe allt som er lett å selge igjen på AH. På den måten får man jo i realiteten flyttet over mye mere enn 300g.

Skrevet

Det forundrer meg hvordan folk igjen og igjen poster tråder om ting som er ulovlige og alltid blir stengt.

Og det er også en annen grunn enn det som vanligvis blir nevnt til at denne levlingen er en uting. Nå får vi nok en clueless level 60 som løper rundt og irriterer vettet av alle som skulle være så uheldige å gå instance med han...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...