Gå til innhold

Razer har lansert "DeathAdder"!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm? Diamondback-musene har da infrarød! Mener du Copperhead?

7925380[/snapback]

Diamondbacken er da vel ikke infrarød? Bare vanlig optisk. Eller er det noe som har gått meg hus forbi?

 

 

Jeg synes nå ergonomien ser ut som om den er formet etter en ølkasse.....

 

I rest my case......

7978936[/snapback]

 

Plastic_Turn_Over_Beer_Case_mould.jpgRazer_DeathAdder_a.jpg

 

Tjo, kanskje, med litt velvilje. :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Uff da, copperheaden tok kvelden(venstre museknapp virka nesten ikke) Så måtte til sentrum å se etter mus i dag, og seff blir jeg sittende meg en G5 :cry:

 

Men tenker etter alt det pene som har blitt skrevet om Death Adder her at jeg skal ta å bestille meg en slik, og ha G5'n som backup hvis Death Adder'en ryker :)

 

Spiller ganske masse CSS, litt mindre nå etter at jeg begynnte å jobbe igjen, men bør bli en 70-100 timer i måneden fortsatt (^_^)

Lenke til kommentar

jeg har bare brukt mine 518 til å spille dod på nett , pluss litt battelfield og andre fps spill. knappen slutta helt enkelt å fungere 100 prosent. dvs den registrerte ikke knappetrykket hver gang. har siden gått over til razor copperhead som har sinnsyk knappepresisjon , men siden ergonomien er så dårlig så sitter jeg faktisk nå med min siste 518. Venter på en som er bedre og har bedre kvalitet. razor sine mus synes jeg føles mer solid bygd ut men logitech eier på ergonomi og styrerespons. Utviklinga skulle gått framover siden 518 men ser ut til å ha blitt stoppa av laser?

Lenke til kommentar

Så kjøp en ny 518 da... Mus er tross alt forbruksvare. Det eneste du ikke får med å kjøpe MX518 er placebo-effekten av å ha noe "nytt og fantastisk" som er "merkbart mye bedre" enn modellen fra i forfjord. Folk hevdet jo lenge at "G5 er mye bedre enn MX518", helt til det kom tester som viste det motsatte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...