Gå til innhold

Razer har lansert "DeathAdder"!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hvordan er denne i forhold til Microsoft sin Intellimouse 3.0? Er de ganske like? Er Deathadder verdt 300 kr ekstra?

8214323[/snapback]

Jeg mener det. Den har veldig like ergonomi til 3.0, noe som jo er 3.0s sterke side. Jeg synes egentlig ergonomien på razern er litt bedre. Den er bittelitt kortere, grepet er litt bedre, knappene og kvalitetsfølelsen er mye bedre. Den er litt bedre der 3.0 er god, og mye bedre der 3.0 er dårlig (lav dpi vil skape problemer med høyere oppløsning, dårligere byggekvalitet, lavere følelse av kvalitet generellt, design, litt skrunglete knapper, drivere, scrollhjul, etc..) Jeg har hatt begge disse musene og må si jeg stortrives med razern :)

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Hvordan er denne i forhold til Microsoft sin Intellimouse 3.0? Er de ganske like? Er Deathadder verdt 300 kr ekstra?

8214323[/snapback]

Jeg mener det. Den har veldig like ergonomi til 3.0, noe som jo er 3.0s sterke side. Jeg synes egentlig ergonomien på razern er litt bedre. Den er bittelitt kortere, grepet er litt bedre, knappene og kvalitetsfølelsen er mye bedre. Den er litt bedre der 3.0 er god, og mye bedre der 3.0 er dårlig (lav dpi vil skape problemer med høyere oppløsning, dårligere byggekvalitet, lavere følelse av kvalitet generellt, design, litt skrunglete knapper, drivere, scrollhjul, etc..) Jeg har hatt begge disse musene og må si jeg stortrives med razern :)

8284531[/snapback]

 

Du har mye rett i det du sier der :w00t:

 

Dog synes jeg at musa er vridd litt for mye til venstre, men hvis jeg holder den med tre fingre oppå (bruker lang på scrollen) så passern mer til handa mi ...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

3 fingre på musa? å høyreklikke med lillefingeren synes jeg var veldig rart, det samme gjelder egentlig å scrolle med langefingeren men det funka så vidt.

 

Uansett, nå har jeg bestilt meg DeathAdder, og gleder meg som en liten unge :D

 

Er det forresten noen som har deathadder, og kan fortelle meg hvordan skrollen er på den. Er den "trinnløs" eller kan man mærke tydelige "hakk" på scrollen når man bruker den (snakker ikke om visuelt, menhvordan det føles). Kan prøve å forkalre litt bedre senere hvis det var vanskelig å skjønne hva jeg mente.

 

EDIT: fant det ut

The scroll-wheel is made of clear rubber and feels firm, it has small dents so that you can use it to change weapons and stuff like that in games without being afraid of scrolling past the weapon you wanted.
Endret av Mathias666
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...