Gå til innhold

Razer har lansert "DeathAdder"!


Anbefalte innlegg

"har i-farten-justering av følsomheten"

hva innebærer dette?

 

Skulle tro at en konstant følsomhet var bedre for en gamer, hva angår presisjon?

 

Håper ihvertfall at det ikke er en stygg knapp eller hjul e.l. som befinner seg på musen, men at det eventuellt er noe software som kan disables.

7534135[/snapback]

 

Det samme har Diamondback, den jeg har, og det vil si at du trykker og holder inne en knapp på siden, og hvis du da samtidig ruller på scrollhjulet kan du regulere sensen.

 

Det er veldig kjekt hvis du f.eks. spiller Battlefield, og setter deg inn i en tanks. Da er det greit å kunne rotere kanontårnet kjapt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Razer er digg!

 

 

Fatter ikke helt at noen forumbrukere klager over dårlig byggekvalitet på razer sine produkter :ermm: . Alle produktene Razer lager mangler vertfall ikke på kvalitetssiden. At enkelte personer mener de er vonde å holde i kan jeg forstå ettersom dette er og blir en vanesak....

 

Så stilig ut denne altså!

Lenke til kommentar

518 har to knapper for tommel, det gjør den bedre for meg iallefall; hvorfor de slapp G5 med bare en knapp er et mysterium for meg - og de vektene inni er lite annet enn tull. Men det er jo også noen som irriterer seg over at man kan komme borti knappene for ingame justering av sense på 518, og da er nok 510 et bedre valg - den er helt på høyden, og spiller man mye battlefield så justerer man heller på con-filene enn å neke rundt med dpi tankene.

 

Og ja, jeg foretrekker klart de mer ergonomiske alternativene fra logitech :)

Lenke til kommentar
For meg så det ut som de har prøvd å kopiere litt av designet på 3.0'en, noe jeg mener de skal holde seg langt **** unna. Det finnes bare EN 3.0, ingen vits i å prøve å kopiere.

7534916[/snapback]

 

Kvifor ikkje? Greier Razer å lage ein betre versjon av 3.0 er det vel ikkje noko gale i det? Er vel ingen grunn til å ikkje prøve og lage nye og betre mus? ;)

Lenke til kommentar

Vel jeg har hatt 3 mx518 som er den mest diggbare musa så langt for meg , men alle fikk problemer med venstre musknapp. Den ville ikke fungere hele tiden og ingenting er så frustrerende som å reagere kjapt men så vil ikke musa henge med. Du tror du har skutt først, men musa har ikke registrert knappetrykket! Gikk så over til copperhead pga bedre specs etter å ha investert i en G5 som ikke fungerte i hele tatt med mitt oppsett pga den ene knappen for tommelen , jeg har blitt vant til to. Det var også en nedtur da etter 2 uker lakken begynte å forsvinne fra venstre musknapp.! Kom igjen logitech! Dere kan bedre! Skal være enig i at copperhead har ett litt vanskelig design , men det blir bedre med litt tilvenning. Venter på den neste fete musa fra logitech.

Lenke til kommentar
Vel jeg har hatt 3 mx518 som er den mest diggbare musa så langt for meg , men alle fikk problemer med venstre musknapp. Den ville ikke fungere hele tiden og ingenting er så frustrerende som å reagere kjapt men så vil ikke musa henge med. Du tror du har skutt først, men musa har ikke registrert knappetrykket! Gikk så over til copperhead pga bedre specs etter å ha investert i en G5 som ikke fungerte i hele tatt med mitt oppsett pga den ene knappen for tommelen , jeg har blitt vant til to. Det var også en nedtur da etter 2 uker lakken begynte å forsvinne fra venstre musknapp.! Kom igjen logitech! Dere kan bedre! Skal være enig i at copperhead har ett litt vanskelig design , men det blir bedre med litt tilvenning. Venter på den neste fete musa fra logitech.

7541018[/snapback]

 

 

Jeg vil gjærne ha de filmene som beviser att den lagger :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Litt morro da, razer har jo planer om en boomslang collectors edition, men den ble det foreløpig ikke noe av - de fant ingen produsenter som greide en høy nokk kvalitetsstandard :D...

7564241[/snapback]

Hmmm... Jeg har en litt annen erfaring - de musene kjøpte jeg tre stk. av når de ble lansert. Det er uten tvil det dårligste produktet jeg kan huske å hatt. En var DOA, de to andre sluttet å funke etter noen timers bruk. Feilen var rett og slett elendig kvalitet på den mekaniske konstruksjonen. Fikk etpar erstatninger, en var DOA, den andre døde etter noen timer. Det bør nevnes at jeg er meget forsiktig med alle slike ting, de fikk overhodet ikke noe røff behandling. Softwaren var uproff og buggy (er visstnok det enda hører jeg). Kundebehandlingen til Razer var under enhver kritikk; "RazerGuy" sluttet helt å svare på e-mail. Jeg sitter fremdeles med tre døde Boomslang. 100% hype, 0 % kvalitet. Makan til ræl! :thumbdown:

 

DJ

--

Lenke til kommentar
Vel jeg har hatt 3 mx518 som er den mest diggbare musa så langt for meg , men alle fikk problemer med venstre musknapp. Den ville ikke fungere hele tiden og ingenting er så frustrerende som å reagere kjapt men så vil ikke musa henge med. Du tror du har skutt først, men musa har ikke registrert knappetrykket! Gikk så over til copperhead pga bedre specs etter å ha investert i en G5 som ikke fungerte i hele tatt med mitt oppsett pga den ene knappen for tommelen , jeg har blitt vant til to. Det var også en nedtur da etter 2 uker lakken begynte å forsvinne fra venstre musknapp.! Kom igjen logitech! Dere kan bedre! Skal være enig i at copperhead har ett litt vanskelig design , men det blir bedre med litt tilvenning. Venter på den neste fete musa fra logitech.

7541018[/snapback]

 

 

Jeg vil gjærne ha de filmene som beviser att den lagger :)

7563501[/snapback]

 

Opplever akkurat det samme jeg. Spiller ikke så seriøst lenger, så er ikke så nøye, men mx500 hadde ikke dette problemet.. G5 fungerte heller ikke helt for meg, sitter fortsatt her med mx518, men savner min gamle traver, Mx500, som jeg hadde i ca. 4 år før de 2 tommelknappene sluttet å fungere.. Samtidig litt problemer med ledningsfestet.. Var egentlig utrolig hva den musa tålte..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...