Gå til innhold

Er huntere imba nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror ikke noen  imba egenlig

Tror det forksjell skillz leveler og  spec og gear rett å slett.

lock altid være vansklig å drep i pvp selv  om  person som spill er flink.

ps sorry for alle skrivleifen.

7526738[/snapback]

du sier det jo selv, lock er alltid vanskelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hunters er bra nå, ingen tvil om det. En av dem beste pvp klassene uten tvil.

Nesten umulig å ta dem med mage. Eneste taktikken jeg har greid å drepe dem med er å summone frost elemental, blinke innpå dem. Frost nova, cone of cold, fire blast. Cold snap, repeter. ev aoe.

Funker kun om man kan ice blocke ut av scatter, og ikke blir silenca før man kommer nærme nok. Altså avhengig av cooldowns for å få tatt dem.

På avstand mot en hunter nå er det omtrent umulig.

Skrevet
Jeg synes nå vi priester er blitt latterlig svake nå jeg..

Klarer tilogmed å bli drept av mages for tiden, som var den klassen som var lettest av alle å drepe for oss.

Huntere og warlocker gidder jeg ikke ta opp en gang, ser jeg en av dem nå så bare løper jeg... pronto.

7526179[/snapback]

Enig i den, problemet ligger i at alle dispeller fearen din konstant, alle er jo så kjedelige å er undead (spiller alliance selv) og da nytter det ikke. Kommer det hunters, rogues eller warriors så er det bare å springe. Synes det er rimelig kjedelig å spille priest siden alle ganker deg først av alle og når fear aldri varer 8 sek så er du død... alltid død.

Skrevet

Det er helt sinnsykt hvor mye hunters skader nå. I går møtte jeg en:

Bla bla's multishot critts you for 1950

Bla bla's arcaneshot critts you for 1200.

Bla bla's silenceshot critts you for 1100.

Leik wtf? Dette tok ca 4,5 sekunder eller noe.

Det er ikke mange classer som kan gjøre så mye skade, så fort.

Skrevet

7526883[/snapback]

Har alltid innbilt meg at critical hits skal være sjeldne jeg. Men neida. Dumme Blizzard.

Skrevet
Dualwield er vel forsåvidt et 31-poengs talent i enhancement, mens "den inst Heal knappen" er 21-poeng i restoration.

Shamans har forresten ikke et enchantment-tre.

7526578[/snapback]

Må du har 31 poeng i det får og få det? vel da får du gå 2h med inst heal da ... så vanskelige dere skal være

7526698[/snapback]

Må specce noe sånt da. Noen som er pointless for å ta en klasse.

Skrevet
Dualwield er vel forsåvidt et 31-poengs talent i enhancement, mens "den inst Heal knappen" er 21-poeng i restoration.

Shamans har forresten ikke et enchantment-tre.

7526578[/snapback]

Må du har 31 poeng i det får og få det? vel da får du gå 2h med inst heal da ... så vanskelige dere skal være

7526698[/snapback]

Må specce noe sånt da. Noen som er pointless for å ta en klasse.

7526890[/snapback]

så ikke på den men det burde gå fint og spece 0/30/21 og funke som en Healer dps class som funker bra,,,

Skrevet

7526883[/snapback]

Har alltid innbilt meg at critical hits skal være sjeldne jeg. Men neida. Dumme Blizzard.

7526888[/snapback]

Det virker nesten som om hunters har 100% critt chance på alle spells. Tror aldri det har gått en kamp hvor mulitishot og aimedshot ikke har critta :hmm:

Skrevet

Bare overse DaXoN. Han vet aldri hva han snakker om uansett :hrm:

Som warrior er jeg blitt vant til å dø mot de fleste klasser, så ikke noe nytt her. Men virker som warcocks og huntards har blitt buffa noe mer enn andre klasser ja :yes:

Skrevet

Warlocks er nok også sterkere nå enn før ja.

Dauer rimelig fort som mage mot dem.

Har muligheter for å ta dem med cd på null.

Men det er flaks med noen crits som må til da, og at alt går som det skal.

Prøvde å unngå warlocks før også, men nå gjemmer jeg meg om noen kommer hehe.

Skrevet

Som warrior er jeg blitt vant til å dø mot de fleste klasser, så ikke noe nytt her. Men virker som warcocks og huntards har blitt buffa noe mer enn andre klasser ja :yes:

7526928[/snapback]

ok så vis du specer 0/30/21 som shaman det er liksom dårlig?

vel min menig er at det funker kanskje ikke 100% men det funker,

i pvp har du da muligheten til og gjøre en god del skade + ha en inst heal klar, noen som kan være bra mot classer som burst skader veldig,

Hunter / mages / osv

du sier jeg ikke vet hva jeg snakker om vel det er din menig og den bryr jeg meg lite om, Prøv ut den 0/30/21 og se hvordan det er og ha lite liv så god del liv igjen kan ha mye og si, greit du mister stormstrike og mye annet men du overlever lengre værtfall

Skrevet

7526928[/snapback]

i pvp har du da muligheten til og gjøre en god del skade + ha en inst heal klar, noen som kan være bra mot classer som burst skader veldig,

Hunter / mages / osv

du sier jeg ikke vet hva jeg snakker om vel det er din menig og den bryr jeg meg lite om, Prøv ut den 0/30/21 og se hvordan det er og ha lite liv så god del liv igjen kan ha mye og si, greit du mister stormstrike og mye annet men du overlever lengre værtfall

7526986[/snapback]

Skal du spille shaman i pvp speccer du elemental og bruker 1h/shield, funker fett som faen.

Skrevet

7526928[/snapback]

Hunter / mages / osv

7526986[/snapback]

Skal du spille shaman i pvp speccer du elemental og bruker 1h/shield, funker fett som faen.

7527009[/snapback]

ja går det også seff med 30/0/21 build men de 21 pointa i Resto er konge med tanke på at du får inst heal skillen som kan redde deg noen ganger

Skrevet

Som lvl 17 lock (OooOh) Så er min største frykt å møte classes med pets.

Men jeg er jo helt fresh og ganske n00b, så det er vel ikke mye jeg kan bidra med her.

Skrevet

Det er ingen class i wow som ikke har blitt nerfa eller buffa.....

Nerfed:

Rogue

Warrior

Mage

eh....druid ( freal...stealth bug/nerf :( )

Buffed 2k6:

Paladin ( LOL HVORFOR BLIZZARD!? HVORFOR?? )

Hunters

warlocks

shammys

Før var det jo 50/50 win og loss rogue VS pala....men nå er det 99% pala som vinner...man må jo finne en pala med coolsdown for å vinne jo....FFS

og Pala har fåt ca 50 sec stun....mens rogue akkurat klarer 20....eller 30 hvis du er god.....

Og så er det hunter da......1k+ crit X3.....møtte cirka det 20 ganger i WSG og AB.

Skrevet

Hvor er prest?

Og nerfa?

Ingen andre enn warriors som har blitt nerfa imo, bare klasser som er blitt mer buffa enn andre klasser.

Hvordan nerfs har rogue, mage og druid fått?

Mener at buffs for de veier mer enn nok opp for eventuelle nerfs.

Skrevet

Hvor er prest?

Og nerfa?

Ingen andre enn warriors som har blitt nerfa imo, bare klasser som er blitt mer buffa enn andre klasser.

Hvordan nerfs har rogue, mage og druid fått?

Mener at buffs for de veier mer enn nok opp for eventuelle nerfs.

7527315[/snapback]

Ja ikke sant... hvor er presten?

Vi har blitt den usynlige lille grå musa nå etter 2.0.

Før klagde alle over hvor god presten var, men nå har jeg ærlig talt ikke sett en eneste tråd som tar opp temaet med oss prester.

Fakta er at vi faktisk har blitt så ufattelig dårlige nå, at vi stort sett er gratis honourable kill for enhver klasse.

Shadow er ikke lenger noen like dødelig klasse slik det var før, og holy... hahahah..

La meg bare si at jeg ikke engang klarer å heale meg selv fortere enn huntere dreper meg, selv ikke med flashheal.

Forresten skal jeg ta opp en krangel jeg hadde med en av offiserene i guildet mitt. (Som tilfeldigvis er hunter)

Da jeg klagde over den latterlige klassen vi prester er blitt nå, og den ekstreme buffen til hunters la han i vei at jeg bare skulle passe kjeften min, siden huntere "fortjente" buffen.

Dessuten fikk jeg klar beskjed om den klassiske "l2p, stfu and heal".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...