Gå til innhold

Bærbar elkjøp pc


Nstin

Anbefalte innlegg

Den 10. januar skal jeg kjøpe meg bærbar pc på elkjøp. Må kjøpe på elkjøp siden jeg veit jeg får gavekort på elkjøp til jul.

 

PCen skal hovedsaklig brukes til å spille WOW og se på filmer.

 

Men hvis det finnes pcer på andre steder en elkjøp som er billige og bra, så kan jeg vurdere å kjøpe derfra i stedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, en 10-12 tusen tenker jeg. Men ikke stort mer, men hvis det er tilbud på en pc på 13 som kostet 17 fra før osv

 

Edit: men hvis det er veldig mye billigere et annet sted så er det jo selvforklart at jeg er veldig interessert i det. Kan jo bruke gavekortene på noe annet morsomt.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

leste du testen til dinside.no :) ?

tror de nevner det meste om denne pcen :)

 

denne pcen vil takle de fleste spill. se på gfx ytelsen den har på testen til dinside.no

 

den har jo trådløst nettverkskort. bluetooth tror jeg ikke den har, men er jo bare å kjøpe en Usb bluetooth adapter. ikke dyrt.

 

den har et veldig bra skjermkort. samt at den har core 2 duo prossesor.

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar

Virker som om kjempe fin PC. Men som sagt så er 11tusen mye penger og hvis jeg får en del penger i form av gavekort på elkjøp så blir det mye penger å bruke selv.

 

Så det kan hende det faktisk lønner seg å kjøpe bærbar på elkjøp selv om de er dyrere. Men har du no peiling på hva elkjøp har som er bra?

Vil ikke ende opp med piece of crap PC.

 

Som sagt det jeg ser etter er en PC som takler wow bra, og som har helt ok lagringsplass, trenger ikke så veldig mye siden jeg har en PC fra før som jeg har 320GB på.

 

Trådløst nettverk og bluetooth til mobilen hadde vært digg.

Lenke til kommentar
Tror ikke du klarer å få tak i en ny bærbar PC uten trådløst nettverkskort idag :)  Det å velge PC utifra om den har innebygget Bluetooth eller ikke virker lite fornuftig synes jeg, en USB adapter til et par hundrelapper fikser den jobben.

7512748[/snapback]

Okey, jeg visste ikke at nesten alle bærbare har det nå, hehe. Men det med Bluetooth var bare ment som at det hadde vært kjekt om et var innebygget, ikke at det er nødvendig. Men som et lite pluss bare =)

 

Takk for opplysninger og at du gjorde meg klar over at jeg ikke nevnte det med Bluetooth.

Lenke til kommentar
Elkjøp selger faktisk maskiner uten trådløst nettverk enda men det er på de billigste modellene.....

 

Jeg vil ikke si at det lønner seg å kjøpe pc hos Elkjøp i det hele tatt og i hvertfall ikke over disk da man mister angreretten på 14 dager "fin og ha" samt de er klart dyrer en mange andre nettbutikker...

7512980[/snapback]

 

Høh? Klart man mister angreretten på 14 dager, men akkurat Elkjøp har jo hele 30 dagers full returrett.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke si at det lønner seg å kjøpe pc hos Elkjøp i det hele tatt og i hvertfall ikke over disk da man mister angreretten på 14 dager "fin og ha" samt de er klart dyrer en mange andre nettbutikker...

7512980[/snapback]

Uten at jeg skal si noe mer om det, skal man ha en HP er Elkjøp stedet å kjøpe den.

Lenke til kommentar
Elkjøp selger faktisk maskiner uten trådløst nettverk enda men det er på de billigste modellene.....

 

Jeg vil ikke si at det lønner seg å kjøpe pc hos Elkjøp i det hele tatt og i hvertfall ikke over disk da man mister angreretten på 14 dager "fin og ha" samt de er klart dyrer en mange andre nettbutikker...

7512980[/snapback]

 

Høh? Klart man mister angreretten på 14 dager, men akkurat Elkjøp har jo hele 30 dagers full returrett.

7513186[/snapback]

 

Du vet tydelig ikke hvordan angrerett kontra returrett fungerer.... Angrerett får du ubetinget pengene tilbake med en gang... returrett sendes maskinen inn til reperasjon. Lykke til

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke si at det lønner seg å kjøpe pc hos Elkjøp i det hele tatt og i hvertfall ikke over disk da man mister angreretten på 14 dager "fin og ha" samt de er klart dyrer en mange andre nettbutikker...

7512980[/snapback]

Uten at jeg skal si noe mer om det, skal man ha en HP er Elkjøp stedet å kjøpe den.

7513849[/snapback]

 

Tull og tøys.. Hvorfor i alle verden mener du dette? for at du ikke vet bedre?

Lenke til kommentar
Elkjøp selger faktisk maskiner uten trådløst nettverk enda men det er på de billigste modellene.....

 

Jeg vil ikke si at det lønner seg å kjøpe pc hos Elkjøp i det hele tatt og i hvertfall ikke over disk da man mister angreretten på 14 dager "fin og ha" samt de er klart dyrer en mange andre nettbutikker...

7512980[/snapback]

 

Høh? Klart man mister angreretten på 14 dager, men akkurat Elkjøp har jo hele 30 dagers full returrett.

7513186[/snapback]

 

Du vet tydelig ikke hvordan angrerett kontra returrett fungerer.... Angrerett får du ubetinget pengene tilbake med en gang... returrett sendes maskinen inn til reperasjon. Lykke til

7514235[/snapback]

 

returrett får du pengene tilbake med en gang. tror du må opplyse deg selv litt nå :) helst før du svarer på denne tråden igjen.

 

"Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner og produkter solgt med abonnement. Husk å ta med kvittering."

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar
Elkjøp selger faktisk maskiner uten trådløst nettverk enda men det er på de billigste modellene.....

 

Jeg vil ikke si at det lønner seg å kjøpe pc hos Elkjøp i det hele tatt og i hvertfall ikke over disk da man mister angreretten på 14 dager "fin og ha" samt de er klart dyrer en mange andre nettbutikker...

7512980[/snapback]

 

Høh? Klart man mister angreretten på 14 dager, men akkurat Elkjøp har jo hele 30 dagers full returrett.

7513186[/snapback]

 

Du vet tydelig ikke hvordan angrerett kontra returrett fungerer.... Angrerett får du ubetinget pengene tilbake med en gang... returrett sendes maskinen inn til reperasjon. Lykke til

7514235[/snapback]

 

returrett får du pengene tilbake med en gang. tror du må opplyse deg selv litt nå :) helst før du svarer på denne tråden igjen.

7514243[/snapback]

 

Lykke til med det!! Mulig den skal fungere sånn men den gjør ikke det i praktisk....

 

IKKE MED PRODUKTER SOM SELGES MED PROGRAMVARE!!! ÅLSÅ PCER BLA ANNT.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Elkjøp selger faktisk maskiner uten trådløst nettverk enda men det er på de billigste modellene.....

 

Jeg vil ikke si at det lønner seg å kjøpe pc hos Elkjøp i det hele tatt og i hvertfall ikke over disk da man mister angreretten på 14 dager "fin og ha" samt de er klart dyrer en mange andre nettbutikker...

7512980[/snapback]

 

Høh? Klart man mister angreretten på 14 dager, men akkurat Elkjøp har jo hele 30 dagers full returrett.

7513186[/snapback]

 

Du vet tydelig ikke hvordan angrerett kontra returrett fungerer.... Angrerett får du ubetinget pengene tilbake med en gang... returrett sendes maskinen inn til reperasjon. Lykke til

7514235[/snapback]

 

returrett får du pengene tilbake med en gang. tror du må opplyse deg selv litt nå :) helst før du svarer på denne tråden igjen.

7514243[/snapback]

 

Lykke til med det!! Mulig den skal fungere sånn men den gjør ikke det i praktisk....

7514260[/snapback]

 

"Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner og produkter solgt med abonnement. Husk å ta med kvittering."

 

neivel, og dette har du god innsikt i forstår jeg!. sa jeg ikke du skulle lese om det før du svarte igjen!

Lenke til kommentar
Elkjøp selger faktisk maskiner uten trådløst nettverk enda men det er på de billigste modellene.....

 

Jeg vil ikke si at det lønner seg å kjøpe pc hos Elkjøp i det hele tatt og i hvertfall ikke over disk da man mister angreretten på 14 dager "fin og ha" samt de er klart dyrer en mange andre nettbutikker...

7512980[/snapback]

 

Høh? Klart man mister angreretten på 14 dager, men akkurat Elkjøp har jo hele 30 dagers full returrett.

7513186[/snapback]

 

Du vet tydelig ikke hvordan angrerett kontra returrett fungerer.... Angrerett får du ubetinget pengene tilbake med en gang... returrett sendes maskinen inn til reperasjon. Lykke til

7514235[/snapback]

 

returrett får du pengene tilbake med en gang. tror du må opplyse deg selv litt nå :) helst før du svarer på denne tråden igjen.

7514243[/snapback]

 

Lykke til med det!! Mulig den skal fungere sånn men den gjør ikke det i praktisk....

7514260[/snapback]

 

"Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner og produkter solgt med abonnement. Husk å ta med kvittering."

 

neivel, og dette har du god innsikt i forstår jeg!. sa jeg ikke du skulle lese om det før du svarte igjen!

7514274[/snapback]

 

Vi snakker om datamaskiner her... Dette er bekreftet NÅ av min Elkjøpbutikk

 

NB-GJELDER IKKE PRODUKTER SOM SELGES MED PROGRAMVARE! ÅLSÅ PCER BLA ANNET. :roll::roll:

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

He he, Elkjøp er vel litt som Telenor her på Forum, de skal liksom hates uansett...

 

Det jeg personlig mener man bør avstå fra, er å gå på Elkjøp uten å ha peiling på produktet man skal ha, for å så la en selger der overbevise deg om hva som er beste kjøpet.

Har du derimot litt innsikt har jo Elkjøp masse gode produkter, og det dukker også rett som det er opp tilbud som er konkuransedyktige og bra.

 

Men uansett, min mening om saken er at du bør vente til du faktisk skal kjøpe, og bestemme deg først da. Min erfaring er at de gode tilbudene kommer og går ganske fort.

 

Når det gjelder det med Bluetooth er jeg forsjåvidt enig i at det kanskje ikke bør veie alt for tungt, men samtidig må jeg si at jeg irriterer meg ganske mye over at jeg ikke har det innebygget på min Acer Aspire 1642. Men det kommer jo alt an på bruken, ligger man med laptop'en på sengen er det irriterende med en sårbar dings stikkende ut av usb inngangen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...