Gå til innhold

TES: Tomme Grand Soul Gems?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vims litt rundt inne i Oblivion, så finner du nok noen. Har du masse penger er de til salgs visse steder også, men det er såpass lenge siden jeg spilte sist at jeg ikke husker hvor.

EDIT: To bumps på under en time er også litt i meste laget ... :nei::)

Endret av Isbilen
Skrevet
Vims litt rundt inne i Oblivion, så finner du nok noen. Har du masse penger er de til salgs visse steder også, men det er såpass lenge siden jeg spilte sist at jeg ikke husker hvor.

EDIT: To bumps på under en time er også litt i meste laget ...  :nei:  :)

7509568[/snapback]

finner jeg de inne i hus osv?

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

du finner i mages guild eller noe sånt :)

Skrevet (endret)
Ingen som gidder å lese sticky her, kunne likesågodt fjerna den :p

7513488[/snapback]

Nuvel. Den har i skrivende stund hatt 4555 visninger i løpet av sine 228 levedager, som tilsier ca. 20 visninger per dag i godt over et halvt år. Det er jo ikke så gale.

Endret av MiSP
Skrevet

UESP er ikke helt stabilt om dagen... :(

Finner man tomme grand soul gems i oblivion altså? Kanskje på tide å begynne på main quest da. Det er en stund siden noen mages guild eller alchemy sjapper har hatt noen til salgs...

Skrevet
Men virker som folk ikke leser hva som står der ;)

7514686[/snapback]

Vel, vi vet jo ikke hvor mange tråder det hadde vært her på forumet hvis ikke stickyen hadde vært der. :)

UESP er ikke helt stabilt om dagen... :(

Finner man tomme grand soul gems i oblivion altså? Kanskje på tide å begynne på main quest da. Det er en stund siden noen mages guild eller alchemy sjapper har hatt noen til salgs...

7528071[/snapback]

Beklageligvis merker jeg også det godt, ja. Håper det blir fikset snart. Jeg kan ikke huske å ha funnet tomme Grand Soul Gems i Oblivion-planet (mulig jeg har det, dog), men det ligger i diverse display cases rundt om i Mages' Guild. Du får finpusse låsedirkingen din og prøve det. :) Ellers kan du jo prøve de fleste andre magi-relaterte butikker rundt om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...