Gå til innhold

PS3 fra utlandet?


andypandy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant ikke noe spørsmål eller svar på denne, så da tar jeg meg friheten til og spørre..

 

Hvis man kjøper Japansk eller Amerikansk PS3, er det da så at jeg ikke kan spille norske vanlige DVD filmer på den? Og ja, jeg vet at jeg må ha ntsc bluray discer for bluray avspilling..

7508100[/snapback]

 

Hvis du kjøper fra USA får du vel med en helt annen kontakt, gjør du ikke? Mener de bruker noe litt annerledes. Og det er litt kjipt å måtte fortsette å kjøpe spill fra f.eks. USA også. Er vel enklere å vente til PS3 kommer til Norge?

Lenke til kommentar

Synes ikke det så dumt om man får tak i en kontakt som fungerer.

 

Det er jo billigere å importere fra usa enn å kjøpe spill her uansett. Og man slipper å vente 6mnd på at spillene skal oversettes til tysk, fransk, spansk og italiensk.

 

Jeg må intrømme at jeg sterkt vurderer import selv.

 

Det eneste som setter meg i tvil er om online mulighetene vil fungere her.

Lenke til kommentar
Fant ikke noe spørsmål eller svar på denne, så da tar jeg meg friheten til og spørre..

 

Hvis man kjøper Japansk eller Amerikansk PS3, er det da så at jeg ikke kan spille norske vanlige DVD filmer på den? Og ja, jeg vet at jeg må ha ntsc bluray discer for bluray avspilling..

7508100[/snapback]

 

Hvis du kjøper fra USA får du vel med en helt annen kontakt, gjør du ikke? Mener de bruker noe litt annerledes. Og det er litt kjipt å måtte fortsette å kjøpe spill fra f.eks. USA også. Er vel enklere å vente til PS3 kommer til Norge?

7508383[/snapback]

 

 

Nå tar du fryktelig feil!

 

For det første så bruker Ps3 en vanlig pc-strømkabel. Som du kan kjøpe her i Norge. For det andre så er Ps3 sonefri på spill, som betyr at du kan spille fra alle verdensdeler, blandt annet spill som er kjøpt i Norge.

Lenke til kommentar
Fant ikke noe spørsmål eller svar på denne, så da tar jeg meg friheten til og spørre..

 

Hvis man kjøper Japansk eller Amerikansk PS3, er det da så at jeg ikke kan spille norske vanlige DVD filmer på den? Og ja, jeg vet at jeg må ha ntsc bluray discer for bluray avspilling..

7508100[/snapback]

 

Hvis du kjøper fra USA får du vel med en helt annen kontakt, gjør du ikke? Mener de bruker noe litt annerledes. Og det er litt kjipt å måtte fortsette å kjøpe spill fra f.eks. USA også. Er vel enklere å vente til PS3 kommer til Norge?

7508383[/snapback]

 

 

Nå tar du fryktelig feil!

 

For det første så bruker Ps3 en vanlig pc-strømkabel. Som du kan kjøpe her i Norge. For det andre så er Ps3 sonefri på spill, som betyr at du kan spille fra alle verdensdeler, blandt annet spill som er kjøpt i Norge.

7508591[/snapback]

 

Greit greit... Jeg sa ikke det var SIKKERT...

Lenke til kommentar
Fant ikke noe spørsmål eller svar på denne, så da tar jeg meg friheten til og spørre..

 

Hvis man kjøper Japansk eller Amerikansk PS3, er det da så at jeg ikke kan spille norske vanlige DVD filmer på den? Og ja, jeg vet at jeg må ha ntsc bluray discer for bluray avspilling..

7508100[/snapback]

 

Hvis du kjøper fra USA får du vel med en helt annen kontakt, gjør du ikke? Mener de bruker noe litt annerledes. Og det er litt kjipt å måtte fortsette å kjøpe spill fra f.eks. USA også. Er vel enklere å vente til PS3 kommer til Norge?

7508383[/snapback]

 

 

Nå tar du fryktelig feil!

 

For det første så bruker Ps3 en vanlig pc-strømkabel. Som du kan kjøpe her i Norge. For det andre så er Ps3 sonefri på spill, som betyr at du kan spille fra alle verdensdeler, blandt annet spill som er kjøpt i Norge.

7508591[/snapback]

 

Greit greit... Jeg sa ikke det var SIKKERT...

7508624[/snapback]

 

Så hvis jeg forstår riktig her; Kan man bare kjøpe PS3 fra utlandet (les Asia/Amerika) så vil alle spill fungere til den? Til og med alle blue-ray filmer? Noen som har kjøpt PS3 allerede? HVor bør man bestille ifra? Ser jo ut som de utsetter releasen i Europa igjen :(

Lenke til kommentar

Region code Area:

A/1 North America, Central America, South America, Korea, Japan, Taiwan, Hong Kong and South East Asia.

 

B/2 Europe, Greenland, French territories, Middle East, Africa, Australia and New Zealand.

 

C/3 India, China, Russia, Central and South Asia.

 

 

Stemmer Kadaju. Regnet med at sonene skulle være like. Litt nedtur men...

Lenke til kommentar
Planen min for tiden er å importere PS3 60 gig fra Japan til 3200,-  ;)

 

Så får bare se når/hvis jeg får satt planen ut i live.

_______________________________________

 

PS3-spill er sonefrie.

Blu-Ray filmer har soner, men det greie er at Norge og Japan er i samme sone  :thumbup:

7517731[/snapback]

 

hvordan har du tenkt å importere fra japan?...er det ikke sånn at det er vanskelig å få tak i en ps3 der også :hmm:

Lenke til kommentar

Kan noen bekrefte at en vanlig norsk PC strømkabel fungerer?

Hører på engelske forumer at man må ha 3A sikring inni, men har norske kabler sikringer ? Fant en del kabler her nå og det står 10A på den som har minst..

Hva står det på deres?

 

Har 2 PS3 på vei ifra usa:D 60GB modellen skal være her innen fredag. Tenker å selge den sammen med ekstra kontroll, HDMI kabel og Need For Speed: Carbon eller Resistance:D

Lenke til kommentar
Jeg har Ps3. Hvis dere hadde lest flere tråder så hadde dere sett at Ps3 er sonefri på spill men ikke på dvd eller bluray. Det er det soner på!

7509205[/snapback]

 

Jeg er ikke så interessert i PS3, så jeg har ikke behov for å lese de trådene.

7509256[/snapback]

 

men allikevel leser du den tråden her :hmm:

 

hadde jeg vært admin hadde det vært ban grunn on teh spot her altså..

 

lille troll

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...