Gå til innhold

Hvor kjøper man trendy databord?


ironfist

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Vet ikke hvor jeg skal poste denne posten, så moderatorer kan bare flytte denne posten dit den passer best. Spørsmålet mitt er hvor kan jeg få kjøpt fine blanke moderne databord uten dill og dall? Har sjekket på IKEA og andre møbelkjeder, men finner kun kjedelige og gammeldagse databord-løsninger. Har lyst på en DELL 24" LCD og trenger et databord som matcher :)

 

Tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du sikker på at du har sett på alle bordene til IKEA (ikke bare databord)? Kjører selv med en rimelig kombinasjon i Galant serien. Den mørkeste av fargene (brunsort tror jeg) passer perfekt til Dell skjermene. Eneste er at jeg ikke kan finne fargen på nettsidene til IKEA lenger. Har selv gått for en kort, men bred variant, men det skal være mulig å få den dypere. Absolutt noe å vurdere.

 

Lagt til (dårlig) bilde, bruker 2x19"

post-95203-1166114750_thumb.jpg

Endret av nogen
Lenke til kommentar

hahah seriøst? LINk hvem hadde betalt så mye for det bordet der da? kan umulig være verdt pengene. Kjøpte et databord på møbelringen jeg. Bordplata og sidene er av 4cm tykk eik, så det holder i lange baner. Bordet er nesten 1m dypt og 2 meter langt. :D Så nok av plass her, kan jo stikke å se på disse butikkene da, møbelringen, eller bohus. Bruker ofte å ha gode bord de.

 

edit: skriveleif

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...