Gå til innhold

Frustrerte Fruer som data spill, hva er vitsi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Hva er vitsen med denne tråden?

7513565[/snapback]

Tja, si det. Det er jo ca. den eneste tråden der det ikke er flamewar, så den kan jo egentlig stenges.

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Jeg har en ide, la oss lage et spill om forumet!

Når all slags søppel blir til spill, er dette vel en bra ide!

7515235[/snapback]

"Diskusjon.no - The game". Et fps der det eneste våpenet du får er en flammekaster, og bruker denne til å slåss mot soldater kalt "meninger". Forvent sterk multiplayer-support!

Skrevet

7515235[/snapback]

"Diskusjon.no - The game". Et fps der det eneste våpenet du får er en flammekaster, og bruker denne til å slåss mot soldater kalt "meninger". Forvent sterk multiplayer-support!

7515329[/snapback]

Nei, nei. Mer sånn:

"Diskusjon.no - The game"

-Et FPS der du kan velge mellom 100,000 forskjelige brukerprofiler. Du kan vente på fanboy mot fanboy, AP-folk mot KRF-folk og krigen der du og din mening skal seire. Inneholder 8 minispill: "En dag som moderator", "Alle mot Avean" mm...

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Nei, nei. Mer sånn:

-Et FPS der du kan velge mellom 100,000 forskjelige brukerprofiler. Du kan vente på fanboy mot fanboy, AP-folk mot KRF-folk og krigen der du og din mening skal seire. Inneholder 8 minispill: "En dag som moderator", "Alle mot Avean" mm...

7515587[/snapback]

Regner med god karakter fra gamer.no på dette! :D

Skrevet

Forestill dere Hotel Cæsar: The game. Det hadde vært noe :!:

Og jeg kommer aldri til å kjøpe dette spillet, virker for dumt, holder meg heller til ett eller annet skytespill...

Skrevet

7515235[/snapback]

7515329[/snapback]

Nei, nei. Mer sånn:

7515587[/snapback]

Rett og slett NYDELIG humor! Lo så jeg grein når jeg leste dette her.. Særlig i en tråd om "Frustrerte Fruer" :D

Skrevet
når vi først er i gang...

malcolm i midten

70'ies show

Scrubs

;)

7515873[/snapback]

Hvis de tre seriene hadde blitt spill hadde jeg absolutt ikke kjøpt dem...kanskje malcom i midten men det hadde sikkert vært en gigantisk skuffelse, det samme med de to andre.

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Rett og slett NYDELIG humor! Lo så jeg grein når jeg leste dette her.. Særlig i en tråd om "Frustrerte Fruer" :D

7515979[/snapback]

I love the smell of sarcasm in the evening! :D

Skrevet

dama har runnet det spillet som tråden her egentlig er om... hun satt pal forran maskinen i 3 dager eller noe... tror hun syntes det var veldig gøy. Så da har jeg et spørsmål til trådstarter igjen:

Hva tror du er vitsen med et slikt spill?

Skrevet

Der som er vitsi med spillet er vel å ligge meg flest gartnere på kortast tid, eller

at dei som er hekta på "FF" skal ha noko å gjere på nor det ikkje går på tv :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...