Gå til innhold

Åtte-kjerners bærbar PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skumle er at denne er helsefarlig. Laptoper på fanget kan ødelegge menns forplantningsevne da de kan overopphete sædcellene... tenk dere en maskin med en varmeutvikling på 160W i fanget!

 

Forøvrig har jeg blanda følelser for L. De mar mange morsomme produkter, spørsmålet er om de egnetlig har dem... Uansett, det ser ut til at dette betyr kjernekrig :)

 

EDIT: Har sett litt mer på sida deres... laptopene er heller tvilsomme. De er ikke bærbare, heller ikke drassbare eller slepbare, de er sammenleggbare desktop-maskiner! Pentium 4EE og 3 harddisker er ikke noe som kvalifiserer til betegnelsen bærbar, synes nå jeg. Dessuten har de Radeon 9000-grafikk... Men allikevel har jeg lyst til å tro at butikken er seriøs. Se på denne! DET hadde vært noe å spille flightsim på!

 

EDIT igjen: Finner ingenting om Cinerama-skjermene. Har googla masse, men klarer ikke å få gravd opp noe meningsfylt.

7499407[/snapback]

 

Støtter Win. oppløsninger på 11520 x 2400 Pixler da? i så fall :dribble: .

Lenke til kommentar
Støtter Win. oppløsninger på 11520 x 2400 Pixler da? i så fall  :dribble:.

7500618[/snapback]

Jeg tror ikke det skal være noe problem. Jeg har ikke hørt om noen begrensning i oppløsning for windows noen gang, men vet at skjermkort og drivere har sine begrensninger. Windows har forresten en grense på hvor mange skjermer det støtter. Maksimalt 64 på windows 2000 og nyere. På windows 95 - Me var det maks 9 skjermer.

Lenke til kommentar
Det skumle er at denne er helsefarlig. Laptoper på fanget kan ødelegge menns forplantningsevne da de kan overopphete sædcellene... tenk dere en maskin med en varmeutvikling på 160W i fanget!

 

Forøvrig har jeg blanda følelser for L. De mar mange morsomme produkter, spørsmålet er om de egnetlig har dem... Uansett, det ser ut til at dette betyr kjernekrig :)

 

EDIT: Har sett litt mer på sida deres... laptopene er heller tvilsomme. De er ikke bærbare, heller ikke drassbare eller slepbare, de er sammenleggbare desktop-maskiner! Pentium 4EE og 3 harddisker er ikke noe som kvalifiserer til betegnelsen bærbar, synes nå jeg. Dessuten har de Radeon 9000-grafikk... Men allikevel har jeg lyst til å tro at butikken er seriøs. Se på denne! DET hadde vært noe å spille flightsim på!

 

EDIT igjen: Finner ingenting om Cinerama-skjermene. Har googla masse, men klarer ikke å få gravd opp noe meningsfylt.

7499407[/snapback]

 

Støtter Win. oppløsninger på 11520 x 2400 Pixler da? i så fall :dribble: .

7500618[/snapback]

 

Tror de skjermebe er noe tvilsomme. Hver skjerm som G.G. linker til har jo en oppløsning på 3840x2400. Lite sannsynlig. Du kan jo få de i enda større utgaver i 200" med en oppløsning på 19200x2400.

Itillegg har de laptoper med fire harddisker og kabinetter som ligner misstenkelig mye på Lian-Li 2000.

 

 

machl_desktops_pack.jpg

VS

pcv1000_b_a.jpgv2000_b_a.jpg

 

Lenke til kommentar

De kabbisene var ikke så fine at det gjorde noe, da holder jeg en knapp på Lian Li. Er det noen som har noen forholdsvis skire kilder på om dette stedet er til å stole på eller ikke?

 

EDIT: Er de øverste chassisene også LL, sa du? Det kan jeg ikke fatte, hva er det LL holder på med, i så tilfelle?! :nei:

Endret av G.G.
Lenke til kommentar
EDIT: Er de øverste chassisene også LL, sa du? Det kan jeg ikke fatte, hva er det LL holder på med, i så tilfelle?! :nei:

7501198[/snapback]

Mente at de den øverste er l-computer og de to nederste er lian-li standard. Sa at de lignet mistenkelig mye på LL. Moddet versjon?

 

Linket til den tidligere, men ja. Store er de :D

Lenke til kommentar

Kul an, folkens. L-computers/go-l etc. er bare kødd, produktspesifikasjonene er satt sammen som om en skulle ha rotet rundt i en nettbutikk og bestilt alle de heftigste komponentene uten bekymringer på om det i det hele tatt får plass. De skryter på seg at de spesialmodder WinXPs kildekode for å få den til å yte bedre, og selger servere med grafikk-kort og pro-lydkort (legg merke til at alle bildene av serverne er ulike :p ). Trikset fyren bruker, er at hver for seg er spesifikasjonene mulige, men i slik kombinasjon er det umulig.

 

Denne laptopen vil aldri bli produsert, den er skapt utelukkende for å heve aksjeprisen til selskapet. Men seff, om en vil ha den, vil en selvfølgelig kunne forhåndsbestille den. :)

Lenke til kommentar

Mailen til bush? Var ikke det [email protected]?

 

Uansett... sjekk her og her. Ganske interessant.

 

EDIT: Nå slo det meg at det kanskje faktisk ER noen som bruker den mailen... Jack D. Ripper er for alle som ikke vet det en morsom psykotisk general i filmen Dr. Strangelove, jeg synes personlig han ligner veldig på Bush. Men uansett, jeg kom nettopp på at det jo kan hende noen faktisk bruker den adressa... Hvis ikke skal jeg sannelig adoptere den!

Endret av G.G.
Lenke til kommentar

Vet jo at det er fake dette da, hallo. fire disker i en laptop? Desktop komponenter i laptopen. Noen som har funnet ut hvilken kontrast skjermene har uten om "ContrastPlus", oppdateringsfrekvensen utenom "Ultra-Speed™ Display Technology", skjermen kjører AA. Hva med "3D LCD"?

 

"Superb high contrast 15" 1600 x1200 Pixels 500:1 contrast ratio" står det på en av laptopene. 500:1 er jo "dårlig" så hvorfor superb high... Samme laptop har to optiske drev, tre disker. P4 prosessor ++. Denne kom i 2004. Som om! Alt dette inn i dette kabinettet.

 

The Studio Gold's performance translates into real-world performance figures of up to 100 faster than the fastest available Hard Disk design at any price or configuration
Noen som tror på dette? "Se midt på siden"

 

Det er MYE mer å snakke om urealiteter her.

 

Alle disse laptopene e fake (og alt annet fra L-Computer)

Endret av Håkki
Lenke til kommentar

"Superb high contrast 15" 1600 x1200 Pixels 500:1 contrast ratio" står det på en av laptopene. 500:1 er jo "dårlig" så hvorfor superb high... Samme laptop har to optiske drev, tre disker. P4 prosessor ++. Denne kom i 2004. Som om! Alt dette inn i dette kabinettet.

 

7503828[/snapback]

 

Ja, vi vet alle at det er fake til ørespissene, men det bildet fikk meg til å flire litt. :) Ingen som ser at det bare er en dårlig photoshop-jobb på en Creative Jukebox? :love:

 

studio_gold_news_01.jpg

 

vs.

 

dapjuke.jpg

 

Bare se på området rundt touchpad'en, og se hvor langt bak skjermen er, f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...