Gå til innhold

Longhorn


steira

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-20 12:26, skrev LarsC:

Det er sikkert fra en .nfo elle iSONews. Det er en alpha av Longhorn ute. Jeg lukter en fake/nuke, men men.


 

Tja. Les forsiden til HW.no så kan du jo begynne å lure. Men det er ikke vanskelig å få til noe sånt ved litt hjelp av WinBlinds og diverse utseende forandrings program til Windows. :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-20 12:29, skrev Cappo:

Quote:


Den 2002-11-20 12:26, skrev LarsC:

Det er sikkert fra en .nfo elle iSONews. Det er en alpha av Longhorn ute. Jeg lukter en fake/nuke, men men.


 

Tja. Les forsiden til HW.no så kan du jo begynne å lure. Men det er ikke vanskelig å få til noe sånt ved litt hjelp av WinBlinds og diverse utseende forandrings program til Windows. :razz:

 

 

Jeg synes også den så fake ut, men den er faktisk ikke det. http://www.winsupersite.com/reviews/longhorn_alpha.asp

 

Om vi skal tro Paul Thurrot da.

Lenke til kommentar

Jeg kan bekrefte at det ikke er snakk om en fake iso-fil.

 

"Noen" har faktisk lekket denne fra Microsoft, og den har blitt released av Betaz.

 

Närmere informasjon så er dette en alfa-versjon og må innstalleres som upgrade til Win XP.

 

Den må også innstalleres med en CD-key.

 

For "beta-friker" er vel dette närmest et must, for andre dödelige vil jeg si, vent til det foreligger en beta-versjon.

 

Wheeli

 

Isoet er på 529,66 MB tenkte jeg å nevne.

 

[ Denne Melding var redigert av: Wheeli på 2002-11-20 16:14 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-20 21:27, skrev GeeZuZz:

Men hvis dette er sant, må jeg skaffe meg litt bredt bånd fort! Dritkult å teste nye OS versjoner!


Noen som har lastet ned og installert?



 

Skjønner at folk er spent på hvordan fremtiden vil bli, men hva forventer du/dere egentlig av en uferdig og buggete Windows-versjon? Er jo ikke noe å ha på :smile:

 

Det jeg ser med spenning på er dette SQL-baserte filsystemet. Hvordan fungerer dette? Noen som vet?

Antar man får en del nyttige fordeler men dette, men hvordan vil det fungere i praksis?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-20 21:40, skrev smetho:


Skjønner at folk er spent på hvordan fremtiden vil bli, men hva forventer du/dere egentlig av en uferdig og buggete Windows-versjon? Er jo ikke noe å ha på :smile:


 

Det er artig å se alle de nye tingene. Har selvsagt ikke tenkt å fjerne andre OS for å installere en alpha, men er rimelig sikker på at selv alphaen er ganske brukbar.

 

Jeg snakker av erfaring - build 2428 som kom før beta 2 av windows XP, fungerte helt fint, og var mye mer stabil en win98/winme.

 

Det er jo ingen grunn til å IKKE prøve den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...