Gå til innhold

SWG-Spiller du det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som spiller Star Wars Galaxies?

Jeg har spilt Star Wars Galaxies i litt over 1 år nå, og har hittil møtt kun 1 nordmann der. Han har slutta. Derfor lurer jeg på om det finnes flere nordmenn der ute, som spiller det fantastisk spillet, Star Wars Galaxies?

Enten du spiller SWG eller ikke, hva synes du om spillet ut i fra hva du vet om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en egen Star Wars-kategori. Flytter tråden din dit, selv om aktiviteten der ikke er all verden.

Tråden flyttes til "Spillforum - for de mest omdiskuterte > Star Wars"

Skrevet (endret)

Jeg hadde en guild på 14 nordmenn og 16 svensker for en måned sida, men NGE er helt på jordet. Så jeg sluttet. Det siste året spilte jeg bare pågrunn av mine gamle mates og fordi jeg er var guildleader.

Den guilden var på Farstar.

Kommer aldri å spille på de amerikanske serverne, fordi de er jo tomme når vi Europere spiller der i normal tid som er mellom 16:00-24:00 og det er høyere delay der...

Endret av Lubben
Skrevet
Jeg hadde en guild på 14 nordmenn og 16 svensker for en måned sida, men NGE er helt på jordet. Så jeg sluttet. Det siste året spilte jeg bare pågrunn av mine gamle mates og fordi jeg er var guildleader.

Kommer aldri å spille på de amerikanske serverne, fordi de er jo tomme når vi Europere spiller der i normal tid som er mellom 16:00-24:00 og det er høyere delay der...

7511114[/snapback]

30 stk? :hmm:

Nei, de amerikanske serverne er ikke tomme mellom 16:00 og 24:00 nei... I alle fall ikke Sunrunner.

Skrevet (endret)

7511114[/snapback]

Nei, de amerikanske serverne er ikke tomme mellom 16:00 og 24:00 nei... I alle fall ikke Sunrunner.

7513042[/snapback]

Ja 30 stk. Det tok meg 2 uker å finne alle sammen. Og før var jeg i en nordisk guild med 80 aktive medlemmer, men det var i pre-cu tida.

Endret av Lubben
Skrevet

7511114[/snapback]

7513042[/snapback]

Ja 30 stk. Det tok meg 2 uker å finne alle sammen. Og før var jeg i en nordisk guild med 80 aktive medlemmer, men det var i pre-cu tida.

7513076[/snapback]

Ok. Får deg inn i guild på Sunrunner om du blir med :) Eneste krav er at du må være Imperial ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...