Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog "Volvo 240 GLE '86"

mads182

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjørt over 40 mil før prøveskiltene rakk å gå ut, sørgelig at jeg ikke kjøpte for søndag også :ermm: Morsomt å kjøre 240, artig at 240-gutta i byen lurer på hvem som eier den nye bilen. Litt off-topic: Noen som har lyst til å kjøpe en hvit Volvo 240, med 15" turbofelger på sommer, senket, strøken? Den står til salgs på Volvo i Elverum :dribble:

Skrevet

Hehe, må jo få lov å kjøre litt når jeg først har fått lappen :D Planer fremover er å bytte bakre potte, reparere sjåførseter (fjører som har løsnet i sidene) reparere bremser, så skal jeg EU-godkjenne den. Må bare få borteboerstippend før jeg kan sette i gang. :yes:

Skrevet

Legger ut 3 bilder av bilen fra i helga, da jeg skulle dra på photoshot hadde ikke kamera mer batteri, men jeg fikk et litt artig bilde fra Volvo i Elverum, se hvilken bil som står til salgs inni der :thumbup:

pict0224zt7.jpg

pict0225ps1.jpg

pict0226tx5.jpg

Skrevet

Kunne tenkt meg en strøken hvit 240:D Er jo på utskikk etter ny bil da så. Vurdere å selge bilen min til en billig pengen pga rusta, motoren og litt sånn for å bli kvitt bilen. Grei delebil ivertfall, mye utstyr på den også:p

Skrevet
:) Tipper den har blitt tatt inn som innbytte ganske nylig. Den hadde gått 311 000 og kosta 18.900 ,- hvis jeg ikke husker helt feil. Hmm, årsmodell klarer jeg ikke huske i farta. Var grått interiør, hvis det er har noe å si? :) Håper noen tar vare på denne, da den ser svært så bra ut! Jeg kan sjekke opp nærmere hvis den ikke er solgt til helga
Skrevet

Skal hjem på fredag, tar meg en tur oppover på lørdag da det er åpent på Volvo :D

Jeg ønsker å kjøpe 15 " turbofelger. Noen som har? :thumbup:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Bilen som stod til salgs hadde blitt satt ned til 16.900 ,- Men det var ikke uten grunn. Rust i kanaler, sota baklys og tenningslåsen satt i gulvet. Med andre ord har denne bilen blitt brukt før :nei:

Endret av mads182
  • 3 uker senere...
Skrevet

Har vært litt opptatt med jobb i det siste, så det har ikke skjedd så mye annet enn at kontoen fyller seg opp med midler til bilen! :D

Jeg har hentet 15" Volvo Turbo felger med sommerdekk som er kjørt 6 mil. Fikk de for en veldig god pris, og de er 98% strøkne! Tror det blir bra!

• 2 uker senere...
Skrevet

Sånn. Da er digitalkamera i boks. Blir en hel del masse bilder i helgen! Og bilen skal settes bort til rep. på søndag hvis alt går etter planen! :dribble:

Skrevet

Pent utgangspunkt du har der. Om du ikke allerede har gjort det anbefaler jeg å sette i svakere pærer i tåkebaklysene dine. Vet ikke om du allerede har lagt planer, men anbefaler også å felle inn sprederene dine i frontspoileren.

Skrevet (endret)

utennavn4nr7.jpg

Første bilde med kamera

Som dere ser - forhåpentligvis har jeg satt på nye felger. (Sommerdekk ja)

Bilen er nyvasket på bilde, men kvaliteten juger selvsagt ikke :dribble:

PS: Volvo 240'n som står til slags i Elverum (nevnt tidligere i tråden) er nå satt ned til 12.900 ,- hvis noen skulle være intr.

Endret av mads182

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...