genetex Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 (endret) Ok folkens, her er en JÆVLIG vittig historie Jeg har lenge hatt en level 60 warrior nå. På serveren min fikk man seg ikke guild som warrior, så ble evig ubrs farmer. Items var heller ikke lette å få kjøpt med guilds, fordi, att jeg suger i grinding, enten fordi jeg ikke vet de ekte bra plassene, men isåfall, i tyrs hand får jeg jo bare sann 5g per time. Så derfor i dag, leste jeg på ett WoW forum om en scam som en fyr postet. Jeg synest denne scammen så ganske så genial ut, så ville prøve den ut. (Dette er fyfy, vet, men jeg får so jævlig som fortjent, bare chill!) Jeg vet ikke om det er lov at jeg skriver scamen her i forumet, men moderator si ifra om det ikke er lov, dette er IKKE noen form for hack, noe exploiting osv, så tror ikke det er ulovelig. Ok, du kjøper 1 stykk level 19 twink item på AH, for 15g. Du setter ut itemen igjen på AH, for lat oss si, 55g. (Da må din item også vere den eneste av den sorten) du lager en level 1 alt, (navn fks: auctionmaster, for å få det til å se ut som en bank char). Du sier i /2 at du selle en random epic, som er verdt mere enn 55g. Når du får whisper sier du: Hey mate, what i realy need the money for is only the *den itemen DU satt på ah for 55* is that ok for you? Så da, tror kjøperen att han kanskje gjør ett kupp! Her kan han få en epic, som til vanlig koster kanskje 80g, for en item som koster 55g! Han springer å kjøper itemen for 55g på AH. Da har du tjent (om itemen på AH kostet 10g) 45g! Men, selvsagt, ingen går på dette! (Jeg prøve dette også mye av nyskjerrighet om noen gidd på ) Min tabbe 1 tabbe, var att jeg la ut 55g twink item på AH, med min warrior.. Han jeg prøvde å lure, merket jo dette med en gang. Min andre tabbe, var att den personen jeg prøvde lure, var min egen class leader officer. Så channelen ble spammet om att jeg var scammer, kicket fra guilden, og nå får warrioren min bare stå der og råtne Moralen er: Ikke gidd prøve lure folk fordi du ikke klarer å spille selv. Og om du har synket så lavt du faktisk prøvere, gjør det skikkelig og ikke mot din egen class leader officer. Dere kan klikke vinkel på meg her, kalle meg barnslig (er 17) osv. Jeg synest bare dette er en historie kanskje flere burde ta lærdom av Hadde vert fint om dere ikke hadde blokket meg her på gamer.no også, visst dere hadde tenkt å /ignore meg, jeg er jo en grei fyr Så, jeg regner med jeg aldri kommer i noen gamer.no guild nå kanskje, får vere opp til dere å bestemme Diskuter! EDIT: Jeg skrev litt før i posten det var umulig på guild som warrior på servren, ikke helt, Jeg var i en ZG guild, hadde vert i den i 3 månder ca, men vi hadde på de 3 måndene bare komt til blood lord, som også var en grunn til at jeg var lei warrioren! Endret 12. desember 2006 av genetex
Chrynarx Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Ok folkens, her er en JÆVLIG vittig historie Jeg har lenge hatt en level 60 warrior nå. På serveren min fikk man seg ikke guild som warrior, så ble evig ubrs farmer. Items var heller ikke lette å få kjøpt med guilds, fordi, att jeg suger i grinding, enten fordi jeg ikke vet de ekte bra plassene, men isåfall, i tyrs hand får jeg jo bare sann 5g per time. Så derfor i dag, leste jeg på ett WoW forum om en scam som en fyr postet. Jeg synest denne scammen så ganske så genial ut, så ville prøve den ut. (Dette er fyfy, vet, men jeg får so jævlig som fortjent, bare chill!) Jeg vet ikke om det er lov at jeg skriver scamen her i forumet, men moderator si ifra om det ikke er lov, dette er IKKE noen form for hack, noe exploiting osv, så tror ikke det er ulovelig. Ok, du kjøper 1 stykk level 19 twink item på AH, for 15g. Du setter ut itemen igjen på AH, for lat oss si, 55g. (Da må din item også vere den eneste av den sorten) du lager en level 1 alt, (navn fks: auctionmaster, for å få det til å se ut som en bank char). Du sier i /2 at du selle en random epic, som er verdt mere enn 55g. Når du får whisper sier du: Hey mate, what i realy need the money for is only the *den itemen DU satt på ah for 55* is that ok for you? Så da, tror kjøperen att han kanskje gjør ett kupp! Her kan han få en epic, som til vanlig koster kanskje 80g, for en item som koster 55g! Han springer å kjøper itemen for 55g på AH. Da har du tjent (om itemen på AH kostet 10g) 45g! Men, selvsagt, ingen går på dette! (Jeg prøve dette også mye av nyskjerrighet om noen gidd på ) Min tabbe 1 tabbe, var att jeg la ut 55g twink item på AH, med min warrior.. Han jeg prøvde å lure, merket jo dette med en gang. Min andre tabbe, var att den personen jeg prøvde lure, var min egen class leader officer. Så channelen ble spammet om att jeg var scammer, kicket fra guilden, og nå får warrioren min bare stå der og råtne Moralen er: Ikke gidd prøve lure folk fordi du ikke klarer å spille selv. Og om du har synket så lavt du faktisk prøvere, gjør det skikkelig og ikke mot din egen class leader officer. Dere kan klikke vinkel på meg her, kalle meg barnslig (er 17) osv. Jeg synest bare dette er en historie kanskje flere burde ta lærdom av Hadde vert fint om dere ikke hadde blokket meg her på gamer.no også, visst dere hadde tenkt å /ignore meg, jeg er jo en grei fyr Så, jeg regner med jeg aldri kommer i noen gamer.no guild nå kanskje, får vere opp til dere å bestemme Diskuter! EDIT: Jeg skrev litt før i posten det var umulig på guild som warrior på servren, ikke helt, Jeg var i en ZG guild, hadde vert i den i 3 månder ca, men vi hadde på de 3 måndene bare komt til blood lord, som også var en grunn til at jeg var lei warrioren! 7485262[/snapback] Haha, EID2k!
Turboleif Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Haha, EID2k! 7485326[/snapback] Hahaha, slenger meg på den!
genetex Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 Jeg tenkte jeg kunne skaffe penger til når TBC kom ut, eller lage en gøy twink. Men som du kanskje ser var det akkurat det jeg tenkte på, så egentlig tenkte jeg ikke noe særlig lenger enn en snegle
Tbau5 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 "Dude, there's no such thing as a free lunch."
Chrynarx Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jeg tenkte jeg kunne skaffe penger til når TBC kom ut, eller lage en gøy twink. Men som du kanskje ser var det akkurat det jeg tenkte på, så egentlig tenkte jeg ikke noe særlig lenger enn en snegle 7485354[/snapback] "you fucked up big time! Life's a bitch and then you get /gkicked!"
DeadbeaT Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 er mange måter å tjene penger på jo! men rett før TBC er det jo bare tull uansett, snart skal du 10 levler opp, få helt nye items, og folk skal i helt nye instancer, kanskje trenger de en warrior da? er du litt proaktiv er du rask til å levle til 70 i stedet når den tid kommer, så kanskje guilds har plass til deg da.
genetex Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 Nei men de fleste guildene har nok svartelistet meg allerede. Jeg skal uansett lage 1 ny når BC kommer ut.
Theoneask Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 HEhehe, fantastisk. Beste delen er at du faktisk spør class leadern din. wp
Solidsturla Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Ikke så veldig smart, men morsom historie
ukjentbruker Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Nei men de fleste guildene har nok svartelistet meg allerede. Jeg skal uansett lage 1 ny når BC kommer ut. 7485621[/snapback] Svartelistet? Hvilken server er det du spiller på? Dette med svarteliste er jo helt latterlig tragisk, hvem bryr seg om noen ninjaer et stusselig item fra UBRS? Er bare å vente noen dager det, så har alle glemt deg. Hvorfor i helv.. gidde å levle en ny character bare pga en liten sak som dette? Det er mange som driver med den type AH'ing som du gjorde, er jo lett-tjente penger.
Sink Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Nei men de fleste guildene har nok svartelistet meg allerede. Jeg skal uansett lage 1 ny når BC kommer ut. 7485621[/snapback] få noen til å raportere deg for offencive nick ellernoe, så får du kanskje skifta
Cannabiskopen Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Nei men de fleste guildene har nok svartelistet meg allerede. Jeg skal uansett lage 1 ny når BC kommer ut. 7485621[/snapback] få noen til å raportere deg for offencive nick ellernoe, så får du kanskje skifta 7485903[/snapback] Sant, det er lov, du får kanskje først en warning fordi du prøvde å scamme, men du får veldig sikkert skiftet nick, siden ingen vil ha deg i guilds o.s.v.
ukjentbruker Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Nei men de fleste guildene har nok svartelistet meg allerede. Jeg skal uansett lage 1 ny når BC kommer ut. 7485621[/snapback] få noen til å raportere deg for offencive nick ellernoe, så får du kanskje skifta 7485903[/snapback] Sant, det er lov, du får kanskje først en warning fordi du prøvde å scamme, men du får veldig sikkert skiftet nick, siden ingen vil ha deg i guilds o.s.v. 7485979[/snapback] Siden når startet blizzard å gi warnings for såkallet "scamming" ?
Rata101 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Scamming kan vel tolkes som griefing muligens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå