Holmgr3N Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Har de gjort noe med pet aggro i patchen? Hunter pet er en rev på å ta aggro. Spiller selv Warrior, og når jeg skal tanke så sender jeg på 3 sunders og en revenge, så kommer pet bort og taunter to ganger å tar aggro fra meg. Slik er det nesten hver gang. Mulig jeg ikke gjør en god nok jobb som tank. Men jeg slår på med sunders så fort jeg får rage, revenge når det blir available. Jeg syns ikke at en Warrior burde stresse for å holde aggro fra en hunter pet på samme lvl.
Intimvask Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Du kan jo bare be huntarden ta vekk det jævla dyret sitt? Det er mer jobb for en priest å holde pet i live enn å holde deg i live, siden priesten enten må kjøre en manuell target, eller trykke to ganger på f.eks. F4 (der 4 er den plassen du befinner deg i gruppa). Dessuten kommer ikke pets med på emergencymonitor fra CT_raid. Og du får ikke rage av å bare slå, du må jo faktisk bli slått på for å få rage til å tanke. Ja, huntards og pets har blitt skammelig imba etter den siste patchen. Skulle ønske det var noe av det samme med priests og rogues..
Unbeaten Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Få hunter til å skru av taunt.. 7486615[/snapback] er jo barnelære som hunter
Holmgr3N Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 hehe, pinlig å be huntern skru av taunt fordi den tar aggro fra tanken.. huff.. Jeg blir bare irritert å gidder ikke tanke... Da lar jeg pet'n få den jobben...
Intimvask Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hvis du er Arms/Fury-specced og kjører dps, så skal du nok klare å ta fra pet'n aggro, skal du se
neoman Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 hm med mindre han er beast mastery gjør du en ganske dårlig jobb tror jeg. når jeg spillte priest healet jeg aldri hunterens pet med mindre den direkte fungerte som en of tank. bare be han hold det unna. det samme gjelder warlockens voidstalker
gamer73 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 La petten dø. En healer kaster ikke bort mana på pet vel? Hunter har ene og alene ansvar for petten sin. Vil han at petten skal ta aggro å dø så får han bare gjøre det. Healer må ikek finne på å kaste bort mana på en "npc".
Phyx Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Om en mangler en warrior, druid eller paladin som tank i TBC så fungerer hunter pets veldig fint som tank.
Skarstard Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 La petten dø. En healer kaster ikke bort mana på pet vel? Hunter har ene og alene ansvar for petten sin. Vil han at petten skal ta aggro å dø så får han bare gjøre det. Healer må ikek finne på å kaste bort mana på en "npc". 7491139[/snapback] Så du mener at selv om pet'n gjør en god jobb som tank, off-tank eller vanlig, så bør healerne i gruppa la den dø?
gamer73 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Så du mener at selv om pet'n gjør en god jobb som tank, off-tank eller vanlig, så bør healerne i gruppa la den dø? jepp! untaket er om som sagt over..petten fungerer som tank/off-tank på avtalt vis.
Skarstard Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 jepp! untaket er om som sagt over..petten fungerer som tank/off-tank på avtalt vis. 7491187[/snapback] Jeg tror du undervurderer hunter-pets en smule. De kan ha over 7k armor, masse HP og er en verdifull del av enhver gruppe. De kan redde healers som får aggro, fungere som en kraftig "DoT" som ikke tar en debuff-slot, stunne (med BM-spec) og som nevnt tidligere; tanke. En pet kan faktisk fint fungere som MT på så godt som alt av trash i 5-mans (og på noen bosser, hvis man er en godt samkjørt gruppe).
gamer73 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 jeg har jo en hunter alt og bruker jo petten flittig selv. Poenget er at jeg kontrollerer den selv. Jeg offrer den mang en gang. Forventer ikke at healer bruker mana på den. jeg resser den selv når kampen er ferdig.
Skarstard Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 jeg har jo en hunter alt og bruker jo petten flittig selv. Poenget er at jeg kontrollerer den selv. Jeg offrer den mang en gang. Forventer ikke at healer bruker mana på den. jeg resser den selv når kampen er ferdig. 7491257[/snapback] "Warrior-en kan klare seg selv, vi bare resurrecter når kampen er over." Utallige kjolekledde helter har blitt reddet av hunter-pets opp i gjennom tidene, og et stykk mindre død prest er lik et stykk mindre wipe.
gamer73 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Warrior-en kan klare seg selv, vi bare resurrecter når kampen er over."Utallige kjolekledde helter har blitt reddet av hunter-pets opp i gjennom tidene, og et stykk mindre død prest er lik et stykk mindre wipe. dør warrior kan hele raidet wipe min venn:) Dessuten er det noe som heter repair cost:) Det har ikke petten:) koster bare noen få biter mat:) Det er i utganspunktet en warriors jobb å holde presten i livet.
MailMan13 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 (endret) Klarer du ikke å holde aggro over en hunters pet burde kanskje pet være MT Fra spøk til alvor; hvis dette er tilfellet bør det være fordi hunter sender pet på et annet mål enn det første som skal tas ned (som du stakker sunders på), hvis det skjer bør du forklare at hunteren bør bruke pet på samme mål som alle andre skyter på. Hvis du tanker bare en mob, eller pet stjeler aggro fra den som skal ned først er det noen andre som ikke gjør jobben sin I PuGs med hunteren min merker jeg fort hvor dyktig tanken er og slår growl av hvis pet stjeler aggro. I guild runs eller med brukbar tank beholder jeg det på for å lettere bruke den som offtank og plukke av mobs fra presten osv... Growl har blitt buffa ja, men ikke så mye at en warrior ikke fint skal klare å holde aggro med vanlige metoder. Vi bruker en ofte en druid i bear i guildet på 5 og 10 manns, og han klarer det helt fint. Endret 13. desember 2006 av MailMan13
Kombat-Kaare Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Du kan jo bare be huntarden ta vekk det jævla dyret sitt? Det er mer jobb for en priest å holde pet i live enn å holde deg i live, siden priesten enten må kjøre en manuell target, eller trykke to ganger på f.eks. F4 (der 4 er den plassen du befinner deg i gruppa). Dessuten kommer ikke pets med på emergencymonitor fra CT_raid. Og du får ikke rage av å bare slå, du må jo faktisk bli slått på for å få rage til å tanke. Ja, huntards og pets har blitt skammelig imba etter den siste patchen. Skulle ønske det var noe av det samme med priests og rogues.. 7485022[/snapback] Hvordan mener du Prestene har blitt ubalanserte? Holy duger ikke til noe annet enn raiding lenger, Discipline er spennende i PvP men ingen "killer". Shadow derimot har blitt litt buffa, men på langt nær så mye at vi er den beste PvP-klassen.
Rata101 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 (endret) jeg har jo en hunter alt og bruker jo petten flittig selv. Poenget er at jeg kontrollerer den selv. Jeg offrer den mang en gang. Forventer ikke at healer bruker mana på den. jeg resser den selv når kampen er ferdig. 7491257[/snapback] "Warrior-en kan klare seg selv, vi bare resurrecter når kampen er over." Utallige kjolekledde helter har blitt reddet av hunter-pets opp i gjennom tidene, og et stykk mindre død prest er lik et stykk mindre wipe. 7491289[/snapback] Har hunter main og priest alt (lvl 60). Når jeg buffer/healer/resser hunter pets eller slenger en renew på warlock pets av og til, så kommer folk omtrent krypende på knærna og kysser skoa mine etterpå :!: (særlig hvis jeg healer imps, da blir de helt "OMG, OMG!!" ) Har vært irritert på healers mange ganger sjøl også når jeg har spillt hunter. Det tar mye lenger tid å bare la pets dø, enn å slenge en renew på de en gang i blant. Virker nesten som noen helst ikke vil at folk skal ha pets oppe engang. "Nei sånne pets (*spytte skrå*), hva er det for noe nymotens tull a?" Pets = mere dps, mindre skade og interrupts på squishies. Resultatet er raskere progresjon, mindre sløsing av mana på å heale casters med aggro. Synd at det er så få som godtar at folk trenger å lære å bruke pets i instances. Mange gidder ikke å ta seg bryet med å sette seg inn i å lære seg peten engang når de veit at de ikke kommer til å få lov til å bruke den uansett. edit: det er ikke noe vits i å la hunters resse å heale peten sjøl når man er i party med en priest forresten. En priest er overlegen en hunter i healing effektivitet. hunter healing/ress er for solo spilling. Er det en full blown wipe, så kan hunters muligens ordne peten sin sjøl hvis de blir resset tidlig. Pets er siste prio på heals, men de skal ha heals når det er mulig allikevel. Endret 13. desember 2006 av Rata101
CyprieN Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 (endret) Har de gjort noe med pet aggro i patchen? Hunter pet er en rev på å ta aggro.Spiller selv Warrior, og når jeg skal tanke så sender jeg på 3 sunders og en revenge, så kommer pet bort og taunter to ganger å tar aggro fra meg. Slik er det nesten hver gang. Mulig jeg ikke gjør en god nok jobb som tank. Men jeg slår på med sunders så fort jeg får rage, revenge når det blir available. Jeg syns ikke at en Warrior burde stresse for å holde aggro fra en hunter pet på samme lvl. 7484587[/snapback] Prøvd å bruke Taunt? Pets har blitt buffet i patchen, blandt annet litt i damg og en del i Threat. Fordi som mener pets er dårlige tanks, så har bjørnen min vært main tank et helt Sunken run uten problemer. Den har nå fortiden 6k armor og 5k hp Og alle pets har en fordel i DPS, buffs osv for raid/grupper I raid/grupper bruker jeg som regel Ulven min som gir støtte til Melee/hunters. Den har en buff som heter Furious Howl som er utrolig bra. Furious Howl Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Furious HowlParty members within 15 yards receive extra damage to their next physical attack. Lasts 10 seconds. 60 Focus; Instant; 10 second cooldown. Can be used by: Wolves. Rank 1: Pet Level 10 (10 TP). Party members within 15 yards receive an extra 9-11 damage to their next physical attack. Lasts 10 seconds. Coyote Packleader (11 - 12 Westfall) Mist Howler (22 Ashenvale) Prairie Wolf Alpha (9 - 10 Mulgore) Worg (10 - 11Tirisfal Glades) Rank 2: Pet Level 24 (15 TP). Party members within 15 yards receive an extra 18-22 damage to their next physical attack. Lasts 10 seconds. Black Ravager Mastiff (25 - 26 Duskwood) Elder Crag Coyote (39 - 40 Badlands) Ghostpaw Alpha (27 - 28 Ashenvale) Longtooth Howler (43 - 44 Feralas) Silvermane Howler (45 - 46 The Hinterlands) Rank 3: Pet Level 40 (20 TP). Party members within 15 yards receive an extra 28-34 damage to their next physical attack. Lasts 10 seconds. Death Howl (49 Rare / Felwood) Felpaw Wolf (47 - 48 Felwood) Longtooth Runner (40 - 41 Feralas) Silvermane Wolf (43 - 44 The Hinterlands) Snarler (42 Rare Feralas) Rank 4: Pet Level 56 (25 TP). Party members within 15 yards receive an extra 45-57 damage to their next physical attack. Lasts 10 seconds. Bloodaxe Worg (56 - 57 Blackrock Spire) Endret 14. desember 2006 av CyprieN
MrLee Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 jeg har jo en hunter alt og bruker jo petten flittig selv. Poenget er at jeg kontrollerer den selv. Jeg offrer den mang en gang. Forventer ikke at healer bruker mana på den. jeg resser den selv når kampen er ferdig. 7491257[/snapback] "Warrior-en kan klare seg selv, vi bare resurrecter når kampen er over." Utallige kjolekledde helter har blitt reddet av hunter-pets opp i gjennom tidene, og et stykk mindre død prest er lik et stykk mindre wipe. 7491289[/snapback] *litt lang quote* Agree with just about every word he said. Har selv hunter/Prest kombo...Jeg healer pets så ofte jeg kan. Merker fort hvor mye mer en gruppe sliter uten pet som off-tank
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå