Gå til innhold

EBGames, bytt inn ps2, få billig xbox 360


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde dei berre hatt ein butikk i bergen.

 

Xbox 360 Premium kostar 3000,- du kan bytte inn ein gammal PS2, få ein 360 Premium til 1599 og kjøpe ein ny PSTwo til tusenlappen og du er endå ikkje kome opp i det ein Premium kostar i butikken.

 

Ser ikkje heilt poenget med dette tilbodet, kva får EBGames ut av det?

 

EBGames får solgt en 360, selger PS2 brukt til 899,- og spillene til ca 249,- noe som gir de en fortjeneste på ca 1900,- pluss da 1599,- som 360 koster, og de sitter igjen med ca 3500,- som er en relativt dyr 360 i disse dager. Mao skjønner jeg godt at EB gjør et. Ser nesten ut som en vinn vinn situasjon :p

7482527[/snapback]

 

Tviler på at EBGames har lov til å selge en brukt PS2 til fullpris :S

7482999[/snapback]

 

Koster PS2 899,- ord. på EB?

 

Tok prisen ut av løse lufta, men tror ikke den er så langt unna. Mulig jeg dog bommet med 100-200,-... Uansett tror jeg de på papiret selger 360`n til 3400-3500,-

Lenke til kommentar
Hadde dei berre hatt ein butikk i bergen.

 

Xbox 360 Premium kostar 3000,- du kan bytte inn ein gammal PS2, få ein 360 Premium til 1599 og kjøpe ein ny PSTwo til tusenlappen og du er endå ikkje kome opp i det ein Premium kostar i butikken.

 

Ser ikkje heilt poenget med dette tilbodet, kva får EBGames ut av det?

 

EBGames får solgt en 360, selger PS2 brukt til 899,- og spillene til ca 249,- noe som gir de en fortjeneste på ca 1900,- pluss da 1599,- som 360 koster, og de sitter igjen med ca 3500,- som er en relativt dyr 360 i disse dager. Mao skjønner jeg godt at EB gjør et. Ser nesten ut som en vinn vinn situasjon :p

7482527[/snapback]

 

Tviler på at EBGames har lov til å selge en brukt PS2 til fullpris :S

7482999[/snapback]

 

Koster PS2 899,- ord. på EB?

 

Tok prisen ut av løse lufta, men tror ikke den er så langt unna. Mulig jeg dog bommet med 100-200,-... Uansett tror jeg de på papiret selger 360`n til 3400-3500,-

7483144[/snapback]

 

Vel ikke nøyaktig det, men... På Elkjøp koster en PS2 rundt 1000kr. Jaja. Spiller ingen rolle egentlig ;)

Lenke til kommentar

huff, leit det der, men du har jo wii'en da ;)

 

OT; Noen som vet sånn ca hva EB-games vil gi for G.R.A.W. og Saints Row til Xbox 360? Ripefrie spill. Vet det er vanskelig for dere å bare "se for seg spilla", men om noen andre har byttet inn X360 spill, hva fikk du/dere for hver enkelt? Vurderer å bare bytte inn begge spilla, dersom jeg ikke spiller de så veldig mye...

 

mvh

 

- hmz

Lenke til kommentar

Update; byttet inn PS2'en og alle spillene(ca 15) og fikk XBOX360, extra wireless controller og COD3 til 2000,- å det er jo egentlig et røverkjøp ;) Det er et avslag på ca 1800 så må si meg veldig fornøyd med det. Med tanke på at jeg ikke har rørt PS2'en på over et år nå.

 

*Edit, leste på kvitteringen nå og jeg fikk faktisk bare 1krone for tekken tag :p Hadde han sagt i fra om det hadde jeg heller beholdt det :hrm: Men jaja, jeg trenger det jo ikke.

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
huff, leit det der, men du har jo wii'en da ;)

 

OT; Noen som vet sånn ca hva EB-games vil gi for G.R.A.W. og Saints Row til Xbox 360? Ripefrie spill. Vet det er vanskelig for dere å bare "se for seg spilla", men om noen andre har byttet inn X360 spill, hva fikk du/dere for hver enkelt? Vurderer å bare bytte inn begge spilla, dersom jeg ikke spiller de så veldig mye...

 

mvh

 

- hmz

7494312[/snapback]

 

Du får ganske mye for 360 spill generelt. Jeg har selv byttet GRAW, men husker ikke hva jeg fikk. Blir overrasket hvis du får mindre enn 500-600,- tilsammen, mao 250-300 pr tittel.

Lenke til kommentar
huff, leit det der, men du har jo wii'en da ;)

 

OT; Noen som vet sånn ca hva EB-games vil gi for G.R.A.W. og Saints Row til Xbox 360? Ripefrie spill. Vet det er vanskelig for dere å bare "se for seg spilla", men om noen andre har byttet inn X360 spill, hva fikk du/dere for hver enkelt? Vurderer å bare bytte inn begge spilla, dersom jeg ikke spiller de så veldig mye...

 

mvh

 

- hmz

7494312[/snapback]

 

Du får ganske mye for 360 spill generelt. Jeg har selv byttet GRAW, men husker ikke hva jeg fikk. Blir overrasket hvis du får mindre enn 500-600,- tilsammen, mao 250-300 pr tittel.

7498206[/snapback]

 

Får du såpass mye for spillene?

Syk forskjell mellom PS2 og 360 spill da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...