Rollespilleren Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Når jeg skal mate pet så kommer melding opp om at Baudmount (addon) gjør at Blizzard's addon blokker dette. Feed og mount har jo ingenting med hverandre å gjøre. Så nå går pet'en min rundt gul i trynet. Baudmount er en addon som gjør at du skifter gear til noe annet når man mounter.
Tmz Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Det jeg hater med det nye honor systemet er at det kunn gir de som allerede har sinnsykt gear enda mer sinnsykt gear... Det at premades møter på PuGs er helt latterlig mener jeg... Det skulle vært slik at premades kunn møtte andre premades, ALLT for enkelt for high end guilder å farme honor... Jeg mener... et premade VS premade system burde da ikke være så vanskelig å få til? 7473843[/snapback] Prøv mountequip eller en tilsvarene addon istedet.
Zepticon Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Har tilsvarene problem med Titan og Duel alternativet når jeg høyreklikker på spillern jeg har som target. /duel funker derimot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå