_dAwn_ Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Får søppel e-post hver dag, så og si. Det er fra masse forskjellige personer. Er rett og slett spam for alt mulig. Er det noen måtr¨å bli kvitt dette på uten å skifte adresse?
AKIRAx77 Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Spamfilter! Det de er til. Jeg bruker Spamfighter! AKIRA
_dAwn_ Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 hmmm... får ta å prøve noe slikt. er det effktivt? eventuelt lett å bruke?
ttt Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Som regel fungerer dei ganske bra "out of the box". Det er og vanleg at programma har ein form for læringsfunksjon så dei blir betre etterkvart. Spamfighter, som AKIRAx24 nemnde, er veldig lett å bruke. Det meste forklarer seg sjølv, og skulle du ha noko problem kan du og følgje guiden på nettsida deira.
_dAwn_ Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Har lasta ned og innstallert det. Og der ser lovende ut. Så takker for hjelpa.
ilpostino Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 nå sier ikke trådstarter noe om hvilken Outlook som brukes men i 2003 er det et innebygget Junk mail filter. det er to artikkler om det her og her. Jeg bruker denne selv om er veldig fornøyd med denne tillegsfunksjonen. Microsoft gir jevnlig ut oppdateringer til "spamlisten" som inneholder adresser som tas av Junk mail filteret. Du kan utover dette også legge til egendefinerte adresser som skal stanses. disse kan feks lastes ned her.
_dAwn_ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Det filtret som ligger med outlook 2003 tar ikke alt. Etter at jeg innstallerte spamfighter i går. Så har det meste blitt tatt. Men 2 er nok bedre enn 1 uansett.
ilpostino Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Det filtret som ligger med outlook 2003 tar ikke alt. Etter at jeg innstallerte spamfighter i går. Så har det meste blitt tatt. Men 2 er nok bedre enn 1 uansett. 7475108[/snapback] det er nok det. de som hoster websiden/mailen min tilbyr spamfiler som jeg har takket ja ti. det er et par mail som kommer igjennom og de tar Outlook seg av alle som en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå