Gå til innhold

Hva er den feteste sang-introen noensinne?


Arnt555

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dire Straits - Money for Nothing

Helt rå intro! :)

7474616[/snapback]

 

helt enig! herlig start.. på skikkelig anlegg er det nesten magisk

7477632[/snapback]

 

lady writer og sultan of swing da? :dontgetit:

lady writer har jo stillig start.. og sultan of swing er jo den konge sangen :thumbup:

7494414[/snapback]

Ja lady writer er jo litt kul, men når ikke helt opp hos meg. Og ja Sultans of Swing er en bedre sang enn Money for Nothing imo. Allikevel er introen på Money for Nothing bedre

Lenke til kommentar
Første som slår meg er Queensrÿche - Operation: Mindcrime. Elsker den introen. Er vel strengt tatt det eneste jeg liker med låten.

7489584[/snapback]

 

Haha, jeg må rett og slett si at jeg føler det på akkurat motsatt måte. Synes introen er ubrukelig, men at resten av låta er digg. :p Best I Can vurderte jeg faktisk for dette temaet, digger starten der. Kanskje mest fordi det var første Queensrÿche låta jeg hørte, men alikevel.

Lenke til kommentar

C&C Factory - Everybody Dance Now!

 

Den er jo rå :)

 

Men det er kanskje fordi jeg tenker på den scena i simpsons med de folka fra jernverket som sier "We work hard, we party hard", for så å sette på denne ;)

 

Men skal jeg være ærlig, synes jeg Animal Alpha - Bundy har en helt syk intro.

Endret av mecha slin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Guns N' Roses - Welcome to the jungle!

spesielt live, når Axl bare skriker "you know where the fuck you are? You're in the jungle. wake up, it's time to dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeoooooooooooooooooohhyeeeeeeeeeaaaaaaaahhhhhh!

 

Jimi hendrix - Purple Haze har også rimelig digg intro for ikke å snakke om Fire

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...