Gå til innhold

Wii Remotes hjelp!

Wackee

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Mange som fikk tak i en Wii Remote eller Wii Play?

Har desverre ikke fått tak i enda, noen som vet om nettbutikker som selger? Eventuelt får inn igjen før jul? Jeg må ha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle jeg har sett hos har vært utsolgt. Tviler på at det lar seg oppdrive til før jul, så du får satse på den lokale butikken at de får det før jul.

Lykke til i alle fall.

Skrevet

Jeg har bestilt hos mpx.no, både nunchuk, Wii play og Zelda. Hos dem står det: Forventet til oss 15-12-2006 Selv om det er ganske så dyrt på mpx...

Skrevet

Klarte å finne to sett wii play etter lang letning. Fant ikke separate kontrollere, bare en nunchuk.

Måtte betale litt ekstra, men nå kan jeg og gjengen spille 4 player tennis:P

Skrevet

Jeg satser på at noen av vennene mine får Wii til jul, er mangelvare på folk å spille med her, men det forandrer seg vel etter at dem har fått prøvd konsollen hjemme hos meg. :)

Skrevet

Mitt tips er å gå etter den butikken som folk ikke tenker på.. Etter ca 30min med leiting fant jeg et eksemplar av Wii Play med Wiimote på Free Record Shop.. :p

Nunchuck selges overalt, så de er ikke vanskelige å få tak i.. :)

Skrevet

Stakk innom expert rette etter at jeg hadde kjøpt konsollen på elkjøp. Der hadde dem i hvertfall.. men det var rett etter åpningstid på fredag da.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...